سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 34 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

استقرار رادیولوژیست زن در لارستان

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: با انجام رایزنی های انجام شده موفق شدیم پس از یکسال یک رادیولوژیست زن در لارستان مستقر کنیم. به گزارش میلاد لارستان به…

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: با انجام رایزنی های انجام شده موفق شدیم پس از یکسال یک رادیولوژیست زن در لارستان مستقر کنیم.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، دکتر اکبرزاده معاون درمان دانشکده با بیان اینکه امسال ظرفیت تخصیص نیروهای تخصصی در کل کشور کاهش داشته است اظهارداشت: به رغم کاهش ظرفیت‌ها ما توانسته‌ایم در حال حاضر ۲۶ نیروی طرحی جذب کرده و با پیگیری‌هایی که در حال انجام است امید است بتوانیم از دانشگاه‌های دیگر با اخذ انتقالی، نیروی متخصص بیشتری جذب کنیم.

وی با اشاره به مهارت نیروهای متخصص جدید تصریح کرد: چندین نفر از متخصصانی که در لار شروع به کار میکنند، از دستیاران ارشد دانشگاه‌های مادر مانند تهران و شیراز هستند.

دکتر اکبرزاده افزود: دستیار ارشد یعنی کسی که مسئول برنامه ریزی، مدیریت و آموزش کل دستیاران متخصص و عمومی دانشگاه در رشته مربوطه را بر عهده داشته است که انتظار می‌رود با حضور آنان خدمات درمانی بهتری را شاهد باشیم.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه ما به دنبال گسترش خدمات درمانی هستیم گفت: با حضور این متخصصان درمانگاه ها ،امور درمانی، جراحی و اتاق عمل فعال تر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با انجام رایزنی های انجام شده موفق شدیم پس از یکسال یک رادیولوژیست زن در لارستان مستقر کنیم که البته باید توجه داشت که قبلا ، متخصص رادیولوژی زن بصورت هفتگی در بیمارستان امیدوار اوز مشغول به کار بوده است.

اکبرزاده با بیان اینکه توانسته‌ایم در رشته های تخصصی ، جذب خوبی را داشته باشیم گفت: با جذب متخصصان جدید و با همکاری روسای بیمارستان‌ها و کارکنان امیدواریم گسترش خدمات درمانی با کیفیت را شاهد باشیم.

وی با اشاره به پیگیری راه اندازی درمانگاه هاشمی زاده تصریح کرد: با راه اندازی این درمانگاه فضای فیزیکی مناسب و درخور مردم لارستان فراهم می‌شود.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان افزود: علاوه بر درمانگاه‌ جدید پیگیر راه اندازی و بهسازی بخش‌های مختلف بیمارستان بوده‌ایم که از جمله آن‌ها می‌توان به بخش اتفاقات و داخلی اشاره کرد.

دکتر اکبرزاده راه اندازی دستگاه‌های جدید مانند سنجش تراکم استخوان را برای کاهش هزینه‌های درمانی مردم از دیگر برنامه‌های معاونت درمان خواند و خاطرنشان کرد: برای گسترش کارهای فوق تخصصی در منطقه، پیگیر حضور یک فوق تخصص گوارش هستیم.

گفتنی است؛ پیش از این خبرنگاران میلاد لارستان موضوع نبود کمبود در لارستان را با مسئولان مطرح و پیگیر حل این مشکل بودند که خوشبختانه به نظر می رسد با خبر معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان این مهم رفع شده است و امید می رود با تدبیر مسئولان دیگر شاهد چنین وقایعی نباشیم.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین