پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 28

افزایش مراجعات به مرکز اورژانس اجتماعی لارستان

رییس مرکز اورژانس اجتماعی لارستان در مراسم سالروز افتتاح این مرکز از افزایش مراجعه کنندگان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان، مرکز اورژانس اجتماعی لارستان، تحت نظارت اداره کل بهزیستی فارس در…

رییس مرکز اورژانس اجتماعی لارستان در مراسم سالروز افتتاح این مرکز از افزایش مراجعه کنندگان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، مرکز اورژانس اجتماعی لارستان، تحت نظارت اداره کل بهزیستی فارس در آذر ماه سال ۱۳۹۶ با حضور دکتر محسنی بندپی معاون وزیر و رئیس وقت سازمان بهزیستی کشور افتتاح شد.

به همین مناسبت مراسم سالروز افتتاح و شروع به کار این مرکز با حضور ریس اداره بهزیستی لارستان، مدیر عامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی و جمعی از کارشناسان اورژانس و اداره بهزیستی در محل این مرکز برگزار گردید. در ابتدای این مراسم مسئول مرکز اورژانس اجتماعی لارستان ضمن تشکر از زحمات تمامی افراد مشارکت کننده در راستای تاسیس و راه اندازی این مرکز، از جمله: دکتر موسوی مدیرکل بهزیستی فارس، مسئولین بنیاد هاشمی، بال افکن رئیس اداره بهزیستی لارستان و عطایی نماینده خیرین و … ، گزارش مختصری از عملکرد یکساله این مرکز ارائه نمود.

علیرضایی افزود: طی این گزارش آمار افراد پذیرش شده در بخش های خط ۱۲۳، تیم سیار و مداخله در بحران، با توجه به تفکیک ۳ ماهه و از ابتدای شروع به کار اورژانس اجتماعی در لارستان افزایش یافته است. وی این افزایش آمار را نشانگر آشنایی روز افزون عموم با خدمت و فعالیت های اورژانش اجتماعی و همچنین میزان شیوع و گستردگی آسیب های اجتماعی دانست.

در این مراسم همچنین رییس اداره بهزیستی لارستان موضوع آسیبهای اجتماعی و اقدامات پیشگیرانه در این زمینه را دارای اهمیت زیاد برشمرد و گفت: راه اندازی مرکز اورژانس اجتماعی در لارستان یکی از مهمترین و موثرترین اقدامات در این خصوص است.

بال افکن ضمن تقدیر از خدمات بنیاد هاشمی و پرسنل اورژانس اجتماعی به شناساندن و فراگیر کردن هر چه بیشتر خدمات این نهاد در عرصه اجتماعی و نیاز این خدمات برای جامعه امروز اشاره کرد.

در ادامه مسوول بنیاد نیک اندیشان هاشمی لارستان در زمینه کمک به توانمند سازی مراجعین نیازمند این مرکز و همچنین تاسیس خانه سلامت تحت نظارت اداره کل بهزیستی فارس قول همکاری داده  و گفت: اقدامات و تلاشهای مجموعه بهزیستی بویژه کارشناسان اورژانس اجتماعی، در زمینه راه اندازی و سپس اطلاع رسانی خدمات اورژانس اجتماعی در سطح شهرستان و ارائه خدمات تخصصی موثر در مدت زمان فعالیت یکساله آن بسیار حایز اهمیت است.

خبرنگار: سحر طاهری

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۶:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین