پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 15 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

برگزاری نخستین نشست شورای مشارکت های مردمی زنان لارستان

نخستین نشست شورای مشارکت های مردمی زنان شهرستان لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان ،دراین نشست که با حضور تعدادی از  بانوان تأثیرگذار و فعال درحوزه های فرهنگی، اجتماعی،…

نخستین نشست شورای مشارکت های مردمی زنان شهرستان لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان ،دراین نشست که با حضور تعدادی از  بانوان تأثیرگذار و فعال درحوزه های فرهنگی، اجتماعی، بهداشت و درمان  در سالن مجمع خیرین سلامت لارستان انجام گرفت،  ابتدا مریم فزونی، رئیس شورای مشارکت های مردمی زنان به تشریح اهداف و چرایی تشکیل این شورا پرداخت وگفت: با توجه به نقش آفرینی موثر زنان به عنوان رکن اساسی خانواده و به منظور مشارکت فعال تر زنان در عرصه های سلامت ، بهداشت و درمان کشور و بهره گیری از ظرفیت های مختلف آنان در این عرصه ، شورای مشارکتهای مردمی زنان مجمع خیرین سلامت با اهداف زیر تشکیل می شود.

وی با برشمردن اهداف تشکیل شورای مشارکتهای مردمی زنان مجمع خیرین سلامت به منظور بر قراری ارتباط و ایجاد تعامل پایدار و فراهم آوردن بستری مناسب جهت ایفای نقش موثر زنان خیر در کمک به نظام سلامت در سطح کشور، تصریح کرد: این شورا با ضوابط و شرایطی از قبیل فراهم آوردن امکان شناسایی، سازماندهی و برنامه ریزی برای بهره گیری صحیح از ظرفیت ممتاز زنان کشوردر جهت جذب وجلب کمکهای مشارکتهای مردمی و هدایت آنها به اولویتهای ملی درحوزه سلامت کشور، تاکید بر نقش محوری زنان بعنوان هدایتگران سلامت جسمی، روحی و معنوی خانواده، تلاش در جهت ترویج فرهنگ پیشگیرانه در حوزه سلامت جامعه با تاکید بر نقش محوری زنان و مادران به عنوان مربیان فرهنگی جامعه و تقدیر و حمایت از برنامه های زنان خیّر در جهت سرمایه گذاری بهینه آنان در حوزه سلامت تشکیل می شود.

در ادامه رامین اقتداری نیز با اشاره به نقش سازنده وحضورپویای زنان درحوزه های مختلف و سلامت،اظهارداشت: درهرزمینه ای که مردان ما فعالیتهای خیرخواهانه داشته اند، زنان نیز به نوعی دراینگونه اقدامات ودر انگیزه دادن به آنان دخیل بوده اند.

وی افزود: این شورا دارای کمیته های مختلفی است که اعضای آن، زیرمجموعه ای ازمجمع خیرین سلامت محسوب می شوند و زیرنظر این مجمع، فعالیت خواهند کرد.

آنگاه باتوجه به تجربه، سوابق وعلاقه بانوان حاضردر این نشست،مسئول کمیته ها به شرح ذیل مشخص شد تا هرکدام ازآنها نسبت به عضوگیری وفعالیت زنان، اقدام نمایند:

ـ کـمیته راهبردی:لـیلا زارع

ـ آموزش وپیشگیری:فتانه مظلومی

ـ علمی پژوهشی:محبوبه وحیدیان و موهبت شیوخی

ـ جذب خیرین: ناظره بیغرض

ـ اطلاع رسانی :الهام مطهرنیا و عشرت جهاندیده

درپایان نیزبرای انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورارأی گیری به عمل آمد که عشرت جهاندیده و الهام مطهرنیا به ترتیب نائب رئیس و دبیر این شورا انتخاب شدند.

  • همچنین هریک از حاضرین، نقطه نظرات، پیشنهادات و راهکارهای سازنده ای را درجهت پیشبرد اهداف تعیین شده این شورا وجذب  ومشارکت حداکثری زنان لارستان برای کسب نتیجه بهتر، ارائه کردند.

 

خبرنگار: عشرت جهاندیده

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین