جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

از مجتمع بین المللی منیری بیشتر بدانیم…

 یکی از مراکز مهم فرهنگی،‌ اجتماعی،‌ورزشی خیرساز منطقه  مجتمع بزرگ منیری لارستان می باشد. این مجتمع که روزهای پایانی ساخت و سازهای خود را پشت سر گذاشته و منتظر تامین…

 یکی از مراکز مهم فرهنگی،‌ اجتماعی،‌ورزشی خیرساز منطقه  مجتمع بزرگ منیری لارستان می باشد. این مجتمع که روزهای پایانی ساخت و سازهای خود را پشت سر گذاشته و منتظر تامین اعتبار بخشی از نیازمندی ها از سوی مسئولین دولتی می باشد،‌ پنجشنبه گذشته مورد بازدید معاون امور حقوقی و مجلس وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت.

در این دیدار محمد ابراهیم منیری نماینده خیر محترم در گزارشی به معرفی این مجموعه پرداخته و اظهار داشت: مجتمع منیری در زمینی به مساحت حدود ۶ هکتار و با ۱۸ هزارمترمربع زیربنا و در سه طبقه ساخته شده که سالن این مجموعه سه هزار و پنجاه صندلی دارد و دارای نورافکن های پیشرفته‌ای می باشد.

وی اظهار داشت: در قسمت زیرپای تمام تماشاچیان(قسمت صندلی ها) محل ورود هوای خنک قرار دارد. همچنین از قسمت کف سالن نیز هوا تهویه و چرخش پیدا می کند. منیری افزود: در این مجتمع جایگاه ویژه جانبازان و معلولین نیز تعبیه شده و همچنین جایگاه مهمانان ویژه، فیلم برداران، صدا و سیما نیز برای پوشش برنامه ها و مسابقات مختلف کشوری و بین المللی به صورت جداگانه تعبیه شده است. منیری بیان داشت: با این اوصاف مجتمع مذکور  به گونه ای طراحی شده که به راحتی بتوان در آن مسابقات بین المللی برگزار نمود.

نماینده خیر در ادامه افزود: مجتمع دارای چهار رختکن  بوده و علاوه بر سالن اصلی  دارای سالن های کشتی، بدنسازی، تنیس، استخر آب درمانی، سه سینما، شهر کتاب ویژه بزرگسالان و کودکان می باشد و تمام استانداردها رعایت شده است.

وجود کافی شاپ جهت پذیرایی،‌ مسجد و خدمات تجاری نیز از دیگر مواردی بود که منیری از قابلیت های این مجموعه ذکر نمود. وی گفت:‌ در محوطه مجموعه  نیز یک رینگ پیاده روی ۱۲۰۰ متری و یک رینگ دوچرخه سواری در حال ساخت می باشد.

وی در بخش پایانی سخنان خود بیان داشت:‌سعی نموده ایم مکانی زیبا، مفرح و دلنشین جهت آرامش خانواده ها ایجاد نماییم و  تنوع موارد مختلف در این مجموعه رعایت شده و  امیدواریم که تمام زحمات به این ختم شود که مردم بیشتر به سمت شهر کتاب و مطالعه و فرهنگ سوق پیدا کنند.

وی گفت:‌در پایان از مسئولین کشوری درخواست دارم که با کمک خود نسبت به راه اندازی این مجموعه با توجه به وعده های قبلی  اقدام جدی نمایند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۹:۰۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین