جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 46 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

بهارانه کتاب در فارس 700میلیون تومانی شد؛سهم کتابفروشی های لارستان چقدر است؟

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اجرای طرح «بهارانه کتاب» در این استان از فروش ۷۰۱ میلیون تومان کتاب در قالب این طرح در استان خبر داد….

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اجرای طرح «بهارانه کتاب» در این استان از فروش ۷۰۱ میلیون تومان کتاب در قالب این طرح در استان خبر داد.

به گزارش میلادلارستان  به نقل از روابط عمومی ارشاد فارس، صابر سهرابی، گفت: استان فارس از نظر میزان فروش کتاب در طرح بهارانه کتاب تا ۲۸ اردیبهشت در رتبه چهارم کشور با مبلغ ۷۰۱ ملیون تومان فروش قرار دارد و از نظر تعداد فروش نیز در رتبه چهارم با ۲۰۴۹۳ جلد کتاب است. وی اظهار داشت: به‌منظور رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتاب‌خوانی، تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور، مستقیماً به خریداران کتاب پرداخت می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس افزود: در این طرح کتاب‌فروشی‌هایی که شرایط لازم را دارا باشند، پس از ثبت‌نام می‌توانند کتاب‌های خود را که با شرایط تعیین‌شده مطابقت داشته باشند به خریداران بفروشند که مؤسسه خانه کتاب به نمایندگی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت امور فرهنگی، مبلغ یارانه خرید کتاب را به کتاب‌فروش‌ها پرداخت خواهد کرد.

سهرابی گفت: طرح بهارانه کتاب در کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور اجرا می‌شود و آن‌گونه که آمارهای مؤسسه خانه کتاب نشان می‌دهد ۴۵ کتابفروشی از استان فارس در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۳۷ کتابفروشی در شیراز و ۸ کتابفروشی دیگر در چند شهرستان ازجمله جهرم و نی‌ریز قرار دارند.

میلاد لارستان آماده است اسامی کتابفروشی های منطقه ه در این طرح را منتشر نماید. اساساً آیا کتابفروشی در لارستان در این طرح مشارکت داشته است؟!

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین