در بهمنماه سال ۱۴۰۰ کمترین نشست و برخاست پرواز متعلق به فرودگاههای لارستان و اردبیل با ۰/۳۶درصد و پس از آن فرودگاه سیری با ۰/۲۴ درصد بوده است. به گزارش…
در بهمنماه سال ۱۴۰۰ کمترین نشست و برخاست پرواز متعلق به فرودگاههای لارستان و اردبیل با ۰/۳۶درصد و پس از آن فرودگاه سیری با ۰/۲۴ درصد بوده است.
به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بر اساس گزارش منتشر شده توسط مرکز اطلاعات و آمار شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، پرترددترین مسیر در پروازهای داخلی دربهمن ماه سال ۱۴۰۰ مسیر مشهد- تهران با تعداد ۶۹۹ پرواز بوده و بیشترین نشست و برخاست داخلی دربهمن ماه سال ۱۴۰۰ در چهار فرودگاه مهرآباد، مشهد، کیش و شیراز انجام شده است.
بالاترین نشست و برخاست با افزایش ۳۱/۹۳ درصدی متعلق به فرودگاه بینالمللی مهرآباد تهران و پس از آن مشهد با ۱۴/۰۹ و کیش با ۸/۸۵ و شیراز با ۷/۵۰ درصد است. در این زمینه کمترین نشست و برخاست متعلق به فرودگاههای لارستان و اردبیل با ۰/۳۶درصد و پس از آن فرودگاه سیری با ۰/۲۴ درصد بوده است.
میلاد لارستان: طی روزهای اخیر، ابطال و کاهش پروازهای مسیر لار به تهران و بالعکس از فرودگاه لارستان در ایام پرتردد تعطیلات نوروز موجب اعتراض، گلایه و سرگردانی مسافران شده است که انتظار میرود مدیران فرودگاه لارستان بجای سکوت بفکر حل کمبود پروازها باشند.
ف ۱۱۰
سایت و روزنامه میلاد فقط مشکلات و نارسایی لار و لارستان بیان میکنند . ولی روحیه پیگیری و مطالبه گری ندارد. مشکلات و گرفتاریها مردم میبینند و تحمل میکنند واین اصحاب رسانه است که باید تا حصول نتیجه پیگیری کند تا مشکلات مردم بر طرف شود .
کاهش و لغو پروازهای مسی لار تهران علیرغم استقلال زیاد در این ایام نه تنها هیچ توجیهی ندارد بلکه بسیار عجیب است! علاوه بر این تنزل هواپیماهای این مسیر از ایرباس به فوکر هم قابل تأمل است.
این در حالیست که پروازهای جهرم به تهران از ۲ روز در هفته به ۳ روز افزایش یافته است.
بی تفاوتی مسئولین فرودگاه تا به این حد مایه تأسف است.
کاهش و لغو پروازهای مسی لار تهران علیرغم استقلال زیاد در این ایام نه تنها هیچ توجیهی ندارد بلکه بسیار عجیب است! علاوه بر این تنزل هواپیماهای این مسیر از ایرباس به فوکر هم قابل تأمل است.
این در حالیست که پروازهای جهرم به تهران از ۲ روز در هفته به ۳ روز افزایش یافته است.
بی تفاوتی مسئولین فرودگاه تا به این حد مایه تأسف است.
یک سیاست و قانون نانوشته ای متاسفانه برای لارستان باب شده و اون هم اینه که برای پسرفت لارستان از مدیران ضعیف استفاده کنند که در مورد فرودگاه لارستان کاملا صدق میکنه