چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۹ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

عملیات وعده صادق ۲ شوق و امید در دل جبهه مقاومت ایجاد کرد

امام جمعه لار گفت: اقدام انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با عملیات وعده صادق ۲ چندین مرکز مهم رژیم غاصب را با بیش از دویست موشک هدف قرار دادند…

امام جمعه لار گفت: اقدام انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با عملیات وعده صادق ۲ چندین مرکز مهم رژیم غاصب را با بیش از دویست موشک هدف قرار دادند اقدامی شایسته بود که شوق و امید و ایستادگی را در دل مردم انقلابی و جبهه مقاومت ایجاد کرد.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمختار موسوی خرم در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه مصیبت شهادت سید حسن نصرالله مصیبت بزرگی است زیرا یک شخصیت بزرگ که خار چشم دشمنان اسلام بود را از دست داده ایم گفت: البته ایشان از آن شخصیت هایی بود که سالها منتظر اعلام خبر شهادتش بوده ایم اما برای شهادتش آماده نبودیم.

امام جمعه لار ادامه داد: هنوز وقتی در صفحه تلویزیون برای سید حسن نصرالله بحث فوت ایشان مطرح می شود برای ما قابل باور نیست اما اسلام ما از اول با همین خون ها آزاد شده ادامه پیدا کرده و عزت اسلام با همین خون ها پابرجا مانده است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به نام امیرالمومنین (ع) به مالک اشتر و درخواست عاقبت شهادت برای خود و مالک ابراز کرد: سید حسن نصرالله هم یک مرد الهی بود که خداوند او را پذیرفت و به درجه والایی رساند.

وی عنوان داشت: در پیام رهبر انقلاب قبل و بعد از اعلام شهادت سید حسن نصرالله سه محور و راهبرد برای ما مشخص شده است. محور اول تبیین جنایت و خوی درندگی در کنار سردرگمی رژیم اشغالگر است، محور دوم انسجام ساختار مقاومت لبنان و حزب الله و محور سوم بیانات رهبری نحوه پاسخ به جنایات اخیر بود.

امام جمعه لار با بیان اینکه قطعا باطل از بین خواهد رفت و شاهد خروج رژیم صهیونیستی از میدان خواهیم بود گفت: جنایتکاران صهیونیست بدانند که کوچکتر از آن هستند که بتوانند به ساختار حزب الله لبنان خدشه ای وارد کنند زیرا تمام نیروهای منطقه پشت سر حزب الله هستند و سرنوشت این جنگ را حزب الله تعیین خواهد کرد.

وی افزود : این حزب الله بوده که توانسته پای رژیم صهیونیستی را از لبنان از گذشته قطع کند و امروز نیز حزب الله همین کار را خواهد کرد.

امام جمعه لار با ابراز اینکه در جنایت اخیر سردار نیلفروشان از سرداران با عظمت خود را نیز از دست دادیم که غم بزرگی به حساب می آید بیان کرد: اقدام انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با عملیات وعده صادق ۲ چندین مرکز مهم رژیم غاصب را با بیش از دویست موشک هدف قرار دادند اقدامی شایسته بود که شوق و امید و ایستادگی را در دل مردم انقلابی و جبهه مقاومت ایجاد نمودند قابل ستایش است. اگر آن مصیبت بزرگ بود این اقدام نیز به همان اندازه بزرگ است.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با انجام چند عملیات و شهادت فرماندهان بدنبال این بود که با یک جنگ شناختی و ادراکی به جبهه مقاومت و جهانیان اعلام کند که حریف اسراییل نخواهد شد اما اقدام سپاه پاسداران باعث شد نقشه آنها خراب شود و ناکام بمانند.

این استاد حوزه و دانشگاه با عنوان اینکه نتانیاهو با دنبال این بود تا در مرحله بعد اقدام نظم نوین خاورمیانه را شکل دهد اما این نقشه در نطفه خفه شده و رژیم صهیونیستی به هدف خود نرسید گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال روایت سازی در اخبار و رسانه هاست تا از این طریق به اهدافی برسد. آنها میخواهند در تیترهای خود بگویند غلبه مطلق فناوری و تجهیزاتی دارند و از طرفی با شایعه سازی بدنبال این هستند که اختلافات داخلی ایران را برجسته کنند اما باید به این موارد دقت کرد و درگیر آن نشد.

وی با اشاره به پیام نتانیاهو به مردم ایران بیان داشت: مردم می‌بینند که اسراییل با غزه و لبنان چه کرده است اما با این وجود با تمام پر رویی نتانیاهو برای مردم ایران پیام می فرستد.

امام جمعه لار اظهار کرد: اسراییل بدنبال نمایش ناامیدی در حامیان نظام جمهوری اسلامی و نمایش هماهنگی رژیم صهیونیستی با آمریکاست و القا بنبست در جبهه مقاومت و ایران است پس باید به این خط سیر رسانه ای دشمن دقت کرد.

موسوی خرم با ابراز اینکه ایران و جبهه مقاومت هم در مقابل اسراییل یک سیر رسانه ای را پیش بردند که باید آنها را شناخت و تقویت کرد ادامه داد: باید با برجسته سازی عملیات های حزب الله، روایت سازی از استحکام سازمانی حزب الله، تصویرسازی مقتدرانه از شیعیان لبنان و افزایش محبوبیت حزب الله، طرح‌گفتگو در مورد انتقام سید حسن نصرالله توسط خود حزب الله، استقبال از دبیرکل جدید حزب الله و انتقاد از سازمان ملل و آمریکا در رسانه های خودمان خط سیر رسانه ای دشمن را نابود کنیم.

امام جمعه لار در پایان فرا رسیدن هفته فراجا و اقتدار و امنیتی که از طریق نیروی انتظامی تامین شده است را گرامی داشت.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۶ق٫ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین