شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 46 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

قول مساعد نماینده در خصوص اجرایی نمودن برنامه 5ساله اداره ورزش و جوانان لارستان

طی جلسه ای با حضور دکترجعفرپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان، و چند تن از مسئولان ورزشی و رئیسان هیات های ورزش…

طی جلسه ای با حضور دکترجعفرپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان، و چند تن از مسئولان ورزشی و رئیسان هیات های ورزش لارستان، پیشرفت های حوزه ورزش و مشکلات پیش رو مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

sp-33به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان، در این جلسه که در سالن کنفرانس شهید چمران اداره ورزش و جوانان برگزار گردید، ابتدا طیبی گزارشی از عملکرد ۵ ماهه اداره ورزش و جوانان در سال ۹۵ ارائه نموده و سپس در خصوص مشکلات و مسائل ورزشی هیأت های لارستان مواردی مطرح نمود. وی  سپس در خصوص تغییر کاربری دو طرح زمین ورزشی لارستان با توجه به ماده الحاقی ۶ دولت جهت رفع مشکلات ورزشی لارستان و همچنین تدوین برنامه پنج ساله ورزشی لارستان درخواستها و نیاز های مجموعه ورزشی لارستان را به نماینده مردم اعلام نمود.

sp04

در ادامه دکتر جعفرپور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی تغییر کاربری و دریافت سند مالکیت زمین های استادیوم شهید دانشیار و سالن شهدا را امری مهم دانسته و  ضمن تقدیر از هیأت ها در خصوص همکاری در اجرای طرحهای اداره ورزش و جوانان قول مساعد داد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه 24 جولای 2016 ساعت 7:45ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین