شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 0
تا پایان امسال صورت می‌گیرد

مجهز شدن سراسر فارس به نسل جدید پهنای باند

میلاد لارستان: مدیرکل مخابرات فارس گفت: با اجرای یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌ها در سطح کشور، تمام دستگاه‌های ارتباط‌های سیار(بی تی اس رادیوها) این استان به سامانه جدید مجهز می‌شود.

مدیرکل مخابرات فارس گفت: با اجرای یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌ها در سطح کشور، تمام دستگاه‌های ارتباط‌های سیار(بی تی اس رادیوها) این استان به سامانه جدید مجهز می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان؛ علی‌اصغر روزگار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان این‌که با اجرای یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌ها در سطح کشور، تمام دستگاه‌های ارتباط‌های سیار (بی تی اس رادیوها) به سامانه جدید مجهز می‌شود اظهار داشت: با اجرای این پروژه مهم شاهد پهنای باند نسل ۳ و ۴ (فورجی و تری‌جی) در ۱۰۲ شهرستان این استان خواهیم بود.

وی افزود: این پروژه تا پایان سال ۱۳۹۵ و یا در نهایت تا اردیبهشت‌ ماه سال آینده انجام خواهد شد و در تمام ۱۰۲ شهرستان این استان سیستم G2 به سامانه ۳ و ۴ ارتقا خواهد یافت.

روزگار گفت: این برنامه دربرگیرنده فاز هفت ارتباطات سیار شرکت مخابرات ایران است که در فارس بزرگ‌ترین پروژه را در سطح کشور اجرا خواهیم کرد.

این مقام مسؤول ادامه داد: درصد بالایی از این برنامه در این استان در حال انجام است و اختلالات تلفن‌ها در پایان هفته‌ها شاید به سبب اجرای این پروژه‌ها باشد.

مدیرکل مخابرات استان فارس گفت: به دلیل تعویض سامانه‌های قدیمی و تبدیل آن به سامانه جدید این اختلالات عادی بوده و مردم باید بدانند که اتفاق خاصی نیفتاده است.

روزگار گفت: سامانه‌های جدید فرکانس و پهنای باند بیشتری دارد و به دنبال این هستیم که عدم پوشش شبکه را در این استان به صفر برسانیم.

وی همچنین درباره هزینه تعرفه مکالمات تلفنی نیز گفت: دو سال پیش تعرفه مکالمات در سراسر ایران با جریان هم‌کدسازی تغییر یافت و در حال حاضر هزینه مکالمات درون‌استانی دقیقه‌ای ۴٫۵ تومان است.

این مقام مسؤول ادامه داد: دیگر این‌گونه نیست که با خوردن یک پالس هزینه‌ای ثابت پرداخت شود بلکه به‌اندازه هر ثانیه مکالمه هزینه تماس اخذ خواهد شد.

روزگار افزود: هزینه مکالمات برون‌استانی تلفن ثابت به ثابت نیز دقیقه‌ای ۳۳ تومان است که پیش‌ازاین بر اساس فواصل محاسبه می‌شد و در حال حاضر هزینه مکالمات خارج از استان با هر فاصله‌ای یک نرخ است.

وی همچنین اظهار داشت: امروز بعید می‌دانم روستای بدون تلفن داشته باشیم و اگر چنین باشد با اعلام وزارتخانه ارتباطات سیار عملیات شبکه برای روستاهای جدید انجام خواهد شد.

مدیرکل مخابرات فارس در پایان خطاب به مردم این استان گفت: از مردم می‌خواهیم که مشکلات ناشی از حفاری‌ها را تحمل کنند و به‌موقع هزینه تلفن خود را نیز بپردازند تا خدمات‌رسانی سریع‌تر شود.

روزگار همچنین از قطع خطوط بدهکارانی که یک سال هزینه مکالمات خود را پرداخت نکرده بودند خبر داد و گفت: بر اساس دستورالعمل وزارتی مجبور به جمع‌آوری این خطوط شدیم.

وی افزود: مشترکان حتی اگر آبونمان خود را تا ۶ دوره واریز نکنند ناچار به قطع تلفن هستیم و پس‌ازآن کد ملی و کد پستی مشترک بدحساب در لیست سیاه شرکت مخابرات قرار می‌گیرد و دیگر خط تلفن به آن‌ها واگذار نخواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه 07 دسامبر 2016 ساعت 3:20ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

1 Responses to “مجهز شدن سراسر فارس به نسل جدید پهنای باند”

  1. علوی گفت:

    روستای بدون تلفن!!!مگه اروپاست اینجا.بیا وببین

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین