چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۵ب.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

پیگیری استاندار فارس از روند تکمیل سالن تخصصی تنیس لارستان

استاندار فارس گفت: در ادامه حمایت‌های دولتی، کمک خواهیم کرد که سالن تخصصی تنیس روی میز لارستان نیز تکمیل شود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، عنایت‌الله رحیمی،…

استاندار فارس گفت: در ادامه حمایت‌های دولتی، کمک خواهیم کرد که سالن تخصصی تنیس روی میز لارستان نیز تکمیل شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، عنایت‌الله رحیمی، در دیدار با رییس فدراسیون تنیس روی میز در شیراز، با اشاره به قابلیت‌های مختلف این استان در زمینه‌های ورزشی و روند تکمیل سالن تخصصی تنیس خلیج فارس شهرستان لارستان افزود: لارستان ضمن برخورداری از ویژگی های خاص، مردمانی مشارکت جو دارد و بسیاری از پروژه‌ها در این شهرستان با مشارکت مردم خیر و با فرهنگ این منطقه به سرانجام رسیده است.

وی بیان کرد: سالن‌ها و مجموعه‌های ورزشی، شرکت‌های دانش بنیان، پروژه‌های راهسازی، بهداشت و درمان و طرح‌های آبرسانی از جمله مواردی است که با مشارکت خیران لارستتان به سرانجام رسیده است.

رحیمی اظهار داشت: دولت در سال‌های گذشته اقدامات زیادی در شهرستان لارستان انجام داده و اعتبارات درخور توجهی نیز به پروژه‌های این منطقه اختصاص داده است.

استاندار فارس افزود: در ادامه حمایت‌های دولتی، کمک خواهیم کرد که سالن تخصصی تنیس روی میز لارستان نیز تکمیل شود.

رحیمی گفت: با توجه به اینکه در مناطق گرمسیری گرایش به سمت ورزش‌های سالنی که امکان تنظیم درجه حرارت وجود دارد بیشتر است، باید اهتمام به ایجاد زیر ساخت‌های توسعه تنیس روی میز در اینگونه مناطق بیشتر شود.

وی ادامه داد: در چارچوب مقدورات و با توجه به محدودیت‌های مالی که دولت با آن مواجه است، روند ساخت، تکمیل و بهره‌برداری این مجموعه را دنبال کرده و می‌کوشیم از منابع نقدی به تامین اعتبارات مورد نیاز آن بپردازیم.

 

سالن تخصصی تنیس خلیج فارس لارستان را تجهیز می‌کنیم

رییس فدارسیون تنیس روی میز هم، ضمن قدردانی از همکاری و همراهی استاندار فارس در تقویت ورزش تنیس در این استان گفت: فدراسیون نیز در راستای این همراهی، تجهیز کامل سالن تخصصی تنیس خلیج فارس لارستان را انجام خواهد داد.

مهرداد علی‌قارداشی افزود: با تکمیل و بهره‌برداری از این سالن، شاهد میزبانی مداوم لارستان در بازی‌های تنیس روی میز خواهیم بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۷:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “پیگیری استاندار فارس از روند تکمیل سالن تخصصی تنیس لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    خوب است .ولی پیگیری که استاندار محترم فارس برای جهرم و لامرد انجام میدهد ببینید و مقایسه کنید با پیگیری ایشان برای لارستان ،برای جهرم و لامرد حضور کارخانجات و شرکتهای بزرگ برای سرمایه گزاری در ان مناطق ….لطفا ایشان برای منطقه ویژه اقتصادی و بندرخشک لارستان و اداره کل راهداری لارستان و دیگر ادارات کل مسکوت مانده نیز پیگیری نمایند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین