شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۴ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

امت اسلامی ایران و همشهریان لارستانی، سپاس!

 امت اسلامی ایران با وقت‌شناسی و برداشتن گام حساب‌شده در روز سیزدهم آبان‌ماه، با حضور یکپارچه میلیونی خود در بیش‌از ۹۰۰ شهر از شهرهای بزرگ و کوچک ایران اسلامی پاسخی…

 امت اسلامی ایران با وقت‌شناسی و برداشتن گام حساب‌شده در روز سیزدهم آبان‌ماه، با حضور یکپارچه میلیونی خود در بیش‌از ۹۰۰ شهر از شهرهای بزرگ و کوچک ایران اسلامی پاسخی قاطع و محکم به اغتشاشگران و تروریست ها و اربابان آن‌ها دادند و با حضور معنادار و به موقع خود عملا از مسئولین خواستند که مماشات را بس کنید و بیش ازین با رأفت برخورد ننمایید و اجازه سوءاستفاده از نوکران و مزدوران اجانب ندهید و با آنانی که در پی تخریب، ناامنی، تجزیه و کشتار برمی‌آیند با اشد مجازات پاسخ دهید تا دیگر کسی جرأت چنین اعمال ناشایستی در مخیله خویش پرورش ندهد.

 همه می‌دانیم غالب مردم ازنظر معیشت در تنگنا هستند و دولت برای رفع تنگناها گام برمی‌دارد و تلاش گسترده انجام می‌دهد طبعاً با وضعیتی که از سابق به ارث رسیده، هموار کردن جاده اقتصاد و برداشتن سنگلاخ‌ها زمان‌بر  است و صبر و تحمل لازم دارد.

 عموم مردم از این وضعیت مطلع اند، اما جمعی دانسته یا ندانسته آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

 آیا با آتش زدن، تخریب، شکستن شیشه ها و بانک‌ها ، آمبولانس‌ها و اتوبوس ها، ماشین‌های مردم و مغازه‌ها چیزی تغییر می‌کند یا این‌ها دردی به دردها می‌افزاید؟

 آنانی که آگاهانه در اغتشاش می‌دمند، بدانند یا ندانند و بخواهند یا نخواهند، سربازان بی جیره و مواجب یا با جیره و مواجب آمریکا و صهیونیسم بین‌المللی شده و امکانات کشور را به آتش می‌کشند و جامعه را به عقب می‌رانند.

 بدیهی است جامعه تحمل این‌همه تخریب و هنجارشکنی و ناامنی ندارد، زیرا احساس می‌کند که اگر جلوی هنجارشکنی ها گرفته نشود دشمن از موج ایجاد شده سواری می‌گیرد و ضربات آن، ‌همه گیر خواهد بود.  مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی با حضور یکپارچه خود در ۱۳ آبان امسال، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و اذناب استکبار جهانی کوبیدند و از مسئولین خواستند اجازه سوءاستفاده به هیچ‌کس ندهند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۹:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین