دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9

ساختمان قرارگاه پلیس راه جنوب فارس افتتاح شد

با حضور معاون عمرانی استانداری فارس،ساختمان قرارگاه پلیس راه جنوب فارس در لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

با حضور معاون عمرانی استانداری فارس،ساختمان قرارگاه پلیس راه جنوب فارس در لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛درمراسمی با حضور خلیل رضائیان معاون عمرانی استانداری فارس، حسن فیاض پور مدیر کل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس، علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان،سرهنگ ناصر کشاورز معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی فارس، مهندس باقری فرد مدیر کل راه و شهرسازی لارستان،احمد خواست خدایی مدیر کل حمل و نقل و پایانه های فارس،فرماندهان قرارگاه پلیس راه شمال و جنوب فارس،فرماندهان انتظامی لارستان و گراش و تنی چند از مسئولین شهرستان ، ساختمان قرارگاه پلیس راه جنوب فارس در لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

در آیین افتتاح این پروژه سرهنگ هوشمندی فرماندهی قرارگاه پلیس راه جنوب فارس در سخنانی خاطر نشان کرد: طول مسیر جاده های حوزه قرارگاه پلیس راه جنوب فارس ۳۹۳۰ کیلومتر می باشد که شامل شهرستانهای لارستان،خنج،گراش،مهر،لامرد،زرین دشت،فراشبند و قیروکارزین است.

وی ادامه داد: در ۱۱ ماه گذشته حدود ۱۴ در صد کاهش تصادفات نسبت به پارسال داشته ایم.

احمد خواست خدایی مدیر کل حمل و نقل و پایانه های فارس هم افزود: با توجه به پهناور بودن استان فارس و همچنین تفکیک پلیس راه استان فارس به دو حوزه شمالی و جنوبی و با توجه به اینکه حوزه جنوبی فاقد ساختمان فرماندهی بود ،احداث ساختمان قرارگاه پلیس راه جنوب در لارستان در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان هم خواستار تامین اعتبار برای اتمام ساختمان پلیس راه لارستان-جهرم و احداث ساختمان فرماندهی انتظامی شهرستان لارستان شد.

مهندس رضائیان معاون عمرانی استانداری فارس هم تصریح کرد:یکی از دغدغه های ما بحث کاهش تصادفات است که بحمدالله در استان فارس این مهم برابر گزارشات پلیس راه های استان، اتفاق افتاده است.

وی از همه خواست که در ایام تعطیلات نوروزی با مامورین و نیروهای پلیس کمال همکاری داشته باشند تا مردم با خیالی آسوده به سفر بروند.

گفتنی است ساختمان قرارگاه پلیس راه جنوب فارس در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع با زیربنای ۹۲۷ متر مربع در سه طبقه با اعتباری افزون بر ۱۸ میلیارد ریال توسط اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان فارس ساخته شده است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۷:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین