شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

بلوار شلوغ اما متروکه لار!!!+فیلم

  به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، شکل و ظاهر بلوار منتهی به فرودگاه لار و پس از آن روستای براک که براساس تابلوی نصب شده در ورودی آن…

 

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، شکل و ظاهر بلوار منتهی به فرودگاه لار و پس از آن روستای براک که براساس تابلوی نصب شده در ورودی آن هاشمی‌زاده نامیده می‌شود، چشم‌انداز آن نازیبا و زننده است. به همین سبب، می‌خواستم پیشنهاد و انتقادی در رابطه با فضای بلوار فرودگاه داشته باشم.

بنده مهمانی از دبی داشتم و حرفی به بنده زد که واقعا جوابی برای آن نداشتم. حرف ایشان این بود که لار دارای فرودگاه بین المللی و مهمی است که کمتر شهری از آن برخوردار است ولی حیف که هیچ کاری برای زیباسازی بلوار ورودی انجام نشده و ورودی فرودگاه شبیه یک جاده روستایی و حتی پایین تر است.

متاسفانه در دوران مدیریت‌های مختلف شهری و فرودگاهی، کمترین اقدامی در این زمینه مهم انجام شده است.شاید رسیدگی به بلوار منتهی به فرودگاه به جهت آنکه در خارج از حیطه فیزیکی آن قرار دارد در زمره وظائف مسئولان فرودگاه نباشد اما انصافاَ برای آنکه شأن فرودگاه و از آن مهمتر شهر حفظ شود، می‌توان با مدیران شهری برای بهبودی فضای کنونی رایزنی کرد.

اِلمان نامفهوم و نازیبای ورودی بلوار فرودگاه سال‌هاست به حال خود رها شده و اصلاَ جلوه قشنگی ندارد.

تک‌لبه‌های بلوار مشخص است که سالها رنگ آمیزی نشده است و حتی در قسمت‌هایی دچار پوسیدگی و فرسایش شدیدی شده و حتما نیاز به ترمیم و تعویض دارد.

وجود علف‌های هرز و خشک در داخل بلوار نشان می‌دهد مدت هاست که به حال خود رها شده است.

تابلوهای تبلیغاتی این بلوار با وجود آنکه مسیری پرتردد محسوب می‌شود، خالی رها شده و از آن بدتر، تابلوهای راهنمای شهری نصب شده در این بلوار هیچ نشانی ندارد و فقط پایه خالی برجای مانده است.

و اما پیشنهاد؛

ورودی را می‌توان با کاشت گل های کاغذی به راحتی زیبا کرد. اطراف شمشادهای موجود می‌بایست به طور مرتب تمیز و به شکل زیبایی هرس کرد.

نصب اِلمان هایی با نماد لارستان بزرگ مانند برکه، بادگیر، قوچ مینیاتوری، خرما، خروس لاری و غیره لاری تزئین کرد و از همان ورود مسافران، آنان را با هویت و فرهنگ این خطه آشنا کرد.

لطفا مدیران فرودگاه طی یک تعامل با شهرداری و شورای شهر لار در این خصوص مکاتبات و جلسات لازم را برگزار کنند و اقدامی ماندگار به مردم و شهر ارائه دهند.

در زیر قطعه فیلمی از وضعیت مباحث مطرح شده  درخصوص بلوار زنده یاد هاشمی‌زاده لار را می‌بنیم:

 

 

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۶:۴۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

6 Responses to “بلوار شلوغ اما متروکه لار!!!+فیلم”

  1. ناشناس گفت:

    ضمن تشکر از شهروند گرامی و همچنین شما میلاد که موضوع منتشر کردید. معضل نابسامانی بولوار فرودگاه که مربوط به چندسال میباشد ، سالها از سوی مردم تذکر داده شده ولی گوش شنوایی وجود تابحال نداشته است.شهرداری میگوید خارج از محدوده وحریم است وبه ما مربوط نیست. فرودگاه میگوید خارج از فنس فرودگاه بوده بنابراین به ما هم مربوط نیست. راه و شهرسازی که نسبت موضوع بی تفاوت و تعطیل است.در یک جمله بولوار فرودگاه صاحب و متولی نداشته و به همان وضعیت باید بماند.غافل از اینکه این بولوار یکی از ورودیهای اصلی و بین المللی شهر میباشد.

    • MOHAMMAD گفت:

      دوست عزیز شما خودتو ناراحت نکن بالاخره یک روزی یک خیر بدبخت رو ناچار به تعمیر و تحمل هزینه می کنن و این بلوار هم درست میشه .
      لار شهر ارواح شده . ننه بابا نداره – بچه یتیم همیشه می زنن تو سرش.

  2. ناشناس گفت:

    چندین سال پیش قرار بود زیباسازی بلوار توسط بنیاد نیک اندیشان هاشمی انجام شود و به همین علت نام آن به هاشمی زاده تغییر یافت. ولی متاسفانه جز یک المان سیمانی بی رنگ و روح کار دیگری صورت نگرفت.در خصوص وظایف شهرداری و شورای شهر همین بس که شما نگاهی بیاندازید به تمامی ورودی های شهر.کدامیک از آن ها در شان لار و مردم شهرش است. و در پایان باید گفت حیف از لار

  3. لاری گفت:

    از ماست که بر ماست
    لار هیچ وقت پیشرفت نخواهد کرد و نمیکند

  4. دیده‌ بان! گفت:

    از عمق جان برای این شورای شهر متاسفیم، اگر حقوقی از شورای شهر دریافت میکنن بنده و هزاران شهروند دیگر لاری راضی نیستیم و حق الناس بر گردنشان است!

  5. ناشناس گفت:

    با سلام چرا بلوار پرواز حد فاصل میدان صحبت وپارک نخل آسفالت نمیشه جاده خیلی باریکه

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین