پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 29

تحلیل نظرات معلمان نمونه در جلسه شورای آموزش و پرورش

  سومین جلسه شورای آموزش و پرورش لارستان در سال ۱۴۰۲ در سالن جلسات رضوان آموزش و پرورش برگزار شد . به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

 

سومین جلسه شورای آموزش و پرورش لارستان در سال ۱۴۰۲ در سالن جلسات رضوان آموزش و پرورش برگزار شد .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، این جلسه با حضور داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و رئیس شورای آموزش و پرورش، عبدالحمید اخوان معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش لارستان و عضو شورا ، اعضای شورای آموزش و پرورش و معلمان نمونه ملی، کشوری و منطقه ای با رسمیت خاص اداری برگزار شد.

ارائه نقطه نظرات از سوی معلمان نمونه به جهت رفع نواقص و مشکلات و همچنین سوق دیگر معلمان به ارائه مطالب و خلاقیت ها و ابتکارات در حوزه آموزش از مهمترین رویداد این جلسه بود.

اهتمام شورا به رفع این موانع و تشویق معلمان به سوی آموزش بهتر به دانش آموزان، حضور نمایندگان و مشاوران و ارائه گزارش کار و چشم انداز سال تحصیلی جدید در حوزه پرورشی و مشاوره و استفاده از نظرات معلمان نمونه در جلسات بعدی شورا، از مصوبات سومین جلسه شورای آموزش و پرورش بود .

تجلیل از کارشناس روابط عمومی به مناسب روز ارتباطات و روابط عمومی و همچنین تقدیر از دکتر دهقان از طرف ریاست و معاونت آموزش ابتدایی از جمله برنامه های این روز بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین