دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۳ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8

11پایگاه اورژانس لار و گراش آماده خدمت به مسافران نوروزی

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی فارس از حضور ۹ پایگاه اورژانس لارستان و ۲پایگاه گراش در خدمت رسانی نوروزی به مسافران خبر داد. به گزارش میلادلارستان و به…

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی فارس از حضور ۹ پایگاه اورژانس لارستان و ۲پایگاه گراش در خدمت رسانی نوروزی به مسافران خبر داد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از باشگاه خبرنگاران محمدرضا عالی منش در سخنانی گفت: نیروهای اورژانس فارس همگام با سایر دستگاه‌های دخیل در امر خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در ایام تعطیلات حضور دارند .
 وی تعداد پایگاه‌های اورژانس فارس برای خدمت‌رسانی به شهروندان را ۱۶۲ پایگاه اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۲۳ عدد از پایگاهها مربوط به دانشگاه علوم پزشکی شیراز ،۱۳ پایگاه دانشگاه علوم پزشکی فسا ،۱۵ پایگاه دانشگاه علوم پزشکی جهرم  ،۲پایگاه دانشگاه علوم پزشکی گراش و ۹پایگاه دانشگاه علوم پزشکی لار می باشد.

عالی منش با بیان اینکه آمبولانس‌های اورژانس از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر و از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در حاشیه جاده‌ها به صورت پررنگ به منظور اطلاع‌رسانی و سرعت‌بخشی به امدادرسانی استقرار دارند ، اظهار کرد: در صورت بروز حادثه با حفظ خونسردی در صورت نیاز و تماس با خطوط ۱۱۵ نزدیکترین مرکز پیام ۱۱۵ و یا پایگاه اورژانس پاسخگوی تقاضای عزیزان می باشند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین