شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های درمانی در بنارویه، اوز و لار

  کلنگ پایگاه اورژانس بنارویه به زمین زده شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، کلنگ پایگاه اورژانس بنارویه در زمینی به مساحت ۱۴۵ متر مربع و…

 

کلنگ پایگاه اورژانس بنارویه به زمین زده شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، کلنگ پایگاه اورژانس بنارویه در زمینی به مساحت ۱۴۵ متر مربع و با پیش بینی اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به زمین زده شد.

اعتبار ساخت ساختمان این پایگاه که با حضور محمود رضایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، فرماندار لارستان، محسن سلمان‌پور، رئیس دانشگاه، دکتر محمد صباغی، رییس مرکز اورژانس ۱۱۵ لارستان و تنی چند از روسای ادارات شهرستان کلید خورد، به همت مهندس علیرضا باقری به نیابت از مرحوم عبدالحسین باقری و مرحومه خانم عسکری تامین گردیده و سایر اعتبارات مورد نیاز در جهت تامین نیرو و تجهیزات بر عهده بخش دولتی خواهد بود.

 

افتتاح زمین چمن مصنوعی دانشکده پرستاری حضرت زینب(س) لارستان

زمین چمن مصنوعی دانشکده پرستاری حضرت زینب(س) در زمینی به مساحت ۹۴۲ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

اعتبار این پروژه به صورت مشارکتی تامین شده و در قبال ۴ میلیارد ریال اهدایی نیک اندیش پروژه(حاج محمدحسن راستی لاری)، ۸ میلیارد ریال نیز در بخش دولتی تخصیص داده شده است.

 

بهره برداری از داروخانه، خانه پزشک و ساختمان نگهبانی در مرکز جامع سلامت بیدشهر شهرستان اوز

در چهارمین روز از هفته دولت، داروخانه، یک باب خانه پزشک و یک باب ساختمان نگهبانی در ۳۳۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر۵۰ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسید.

در کنار اجرای این پروژه که به شکل خیر ساز و با همت *سید اسحاق کاملی* اجرا شده، علاوه بر ساخت سه ساختمان فوق الذکر، بهسازی محوطه، دیوار کشی و سردرب درمانگاه نیز انجام شده است.

گفتنی است با اجرای این طرح، ۱۲۳۰ خانوار در شهر بیدشهر از خدمات این مرکز منتفع می شوند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین