پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۴ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

مدیران دولتی لارستان پای حرف مردم نشستند+تصاویر

قبل از نماز هم در دومین روز از هفته دولت، میز خدمت دستگاه های اجرایی لارستان در مسجد جامع لار برپا شد. به گزارش میلاد لارستان، همزمان با هفته دولت…

قبل از نماز هم در دومین روز از هفته دولت، میز خدمت دستگاه های اجرایی لارستان در مسجد جامع لار برپا شد.

به گزارش میلاد لارستان، همزمان با هفته دولت میز خدمت دستگاه‌های اجرایی شهرستان با حضور داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان، علمدار، طاهری و دلاور معاونین فرمانداری و کلیه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در مسجد جامع لارستان محل اقامه نماز جمعه برپا شد.

فرماندار ویژه لارستان در حاشیه برپایی این برنامه گفت: میز خدمت همزمان با هفته دولت با حضور جمعی از مسئولان و نهادهای دولتی لارستان در مسجد جامع لار و بخش های تابعه برگزار شد تا مردم بدون واسطه، دیدگاه‌ها، درخواست ها و مشکلات خود را از نزدیک و بصورت چهره به چهره مطرح و پاسخ لازم را از سوی مسئولان مربوطه دریافت کنند.

داریوش دهقان حضور مسئولین ادارات لارستان در بین مردم را نشان دهنده ارتباط عمیق مردم و مسئولان عنوان کرد و گفت: کمک به کاهش مشکلات مردم و پاسخگویی مسئولان از اهداف برپایی این میز خدمت است.

وی افزود: پاسخگویی و پیگیری مطالبه‌های اقشار مردم از سوی مسئولان به صورت حضوری باهدف تقویت ارتباط مدیران با مردم و رسیدگی به مشکلات شهروندان از سوی مسئولان به صورت مستمر ادامه خواهد یافت.

فرماندار ویژه لارستان ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در جامعه امروز ضرورت دارد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در کنار این میزهای خدمت، مسئولین فرصت پیدا می‌کنند، علاوه بر حل مشکلات مردم، دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تبیین کنند.

گفتنی است، در این برنامه( میز خدمت) مردم مشکلات خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند و مسئولان حاضر راهکاری مناسب جهت رفع آنها ارائه کردند.

در ادامه تصاویری از این مراسم را می‌بینیم:

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۳ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۸:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

5 Responses to “مدیران دولتی لارستان پای حرف مردم نشستند+تصاویر”

  1. ناشناس گفت:

    جناب دكتر دهقان ضمن تشكر از زحمات شما، فكر ميكنيد با تشكيل ميز خدمت در محل نماز جمعه چنددرصد مشكلات مردم حل ميشود؟ بطور يقين باور كنيد كه ٥درصد مراجعين به ميز خدمت هم مشكلات انان حل نميشود ومهمتر اينكه چنددرصد مردم لار در نماز جمعه شركت مي كنند؟ شايسته است بجاي تشكيل ميز خدمت، به ادارات سروسامان دهيد تا با مراجعه مردم به ادارات مشكلات همه مردم برطرف شود و بدين طريق زمينه اميدواري در مردم فراهم ميگردد.با عرض پوزش

    • حسام بندري گفت:

      بودجه فرمانداری انقدر ناچیز است که نمی‌توان کار انچنانی انجام داد مشکل از اینجا نشأت می‌گیرد

  2. لاری گفت:

    با سلام
    لطفا قبل از هر نشستی اطلاع رسانی شود تا افراد بیشتری حضور یابند
    البته شاید یکی از هزاران مشکلات حل شود

  3. حسام دیبا گفت:

    میتوان کمیته خلاقان راه اندازی کرد تا مردم و دانشگاهیان ایده های ابتکاری برای فقر زدایی را به ان کمیته ارسال کنند و سپس کمیته، ایده های برگزیده را به واسطه کمیته ای تام الاختیار در کشور اجرایی کنه بهتر است رئیس جمهور کمیته ای تام الاختیار در زیر مجموعه کمیته خلاقان تعبیه کنه تا ایده های برگزیده را اجرایی کنند مصادیق ایده های برگزیده: قبص اب و برق و تلفن و گاز و حتی نرخ بنزین اگر متناسب شود با وضعیت مالی مردم یک چتر حمایتی باز می شود برای قشر آسیب پذیر جامعه، ، براساس تعداد املاک مردم که در سازمان ثبت اسناد و املاک ثبت شده میتوان حدس زد مردم در چه وضعیت مالی بسر می برند

  4. حسام دیبا گفت:

    در برخی کشورها ،سربازها یک روز را در پادگان سپری می کنند و یک روز را با لباس شخصی به جمع آوری پلاستیک و کارتن و….. سپری می‌کنند و با پول حاصل از فروش آنها به برخی رستوران‌ها کمک مالی میکنند تا قیمتها به نفع فقرا پایین بیاید و رفاه حاصل گردد بهتر است این ایده در لار هم اجرا یی شود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین