دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

حضور نماینده مردم در اولین جلسه هیات رئیسه دانشکده علوم پزشکی لارستان در سال 95

اولین جلسه مسئولین دانشکده علوم پزشکی لارستان با حضور دکتر جعفرپور، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولین دانشکده برگزار شد.

اولین جلسه مسئولین دانشکده علوم پزشکی لارستان با حضور دکتر جعفرپور، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد. در ابتدای این جلسه ، خانم دکتر رئوفی رئیس دانشکده، توضیحات کامل در خصوص اقدامات وپیشرفتهای این دانشکده و بیمارستان امام رضا (ع) لار به حاضرین جلسه ارائه کرد.

وی همچنین ، در خصوص آخرین وضعیت معاونت آموزشی دانشگاه و کادر آموزش و درمان، روند پیگیری آموزشی شدن بیمارستان امام رضا(ع)، نیازهای مجموعه ، بحث اورژانس هوایی و پیشرفت های صورت گرفته در دیگر بخش های حوزه درمان و پزشکی لارستان توضیح داد. در ادامه دکتر جعفرپور، نماینده مردم در مجلس ضمن تقدیر از زحمات تمامی عوامل و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان، پیشرفت ۹ ماهه اخیر پس از انتصاب ریاست جدید مجموعه را مطلوب ارزیابی کرد.

دکتر جعفرپور در ادامه بیمارستان و کادر درمانی و پزشکی را مهم ترین محل ارتباط مردم و مجموعه دانشکده علوم پزشکی برشمرد و بر لزوم ارتباط محترمانه تمامی عوامل و مسئولین با مراجعین تاکید کرد. وی گفت : در راستای طرح تحول سلامت و تصویب اعتبارات برای این مجموعه درمانی، خرید تجهیزات و افزایش فضای کالبدی صورت گرفته که پس از بررسی بازخوردها از سوی دفتر نماینده مجلس، میزان شکایات مردم کاهش داشته و رضایت نسبی حاصل شده است ولی تا کسب رضایت مطلوب نیاز به تلاش تمامی عوامل است.

در ادامه جلسه دکتر سخاوتی، معاونت پژوهشی دانشکده نیز توضیحاتی در خصوص مهم ترین اقدامات این حوزه شامل آمادگی جهت شروع به کار حوزه سلامت در مرکز رشد و فناوری، مجموعه همکاری ها با دانشگاه های برتر ایران، کتاب ها و مقالات بین المللی منتشر شده با نام لارستان و ارائه داد.

دکتر هوشنگ جعفرپور، بیمارستان را ویترین عملکرد دانشگاه معرفی کرد و اظهار داشت نوع برخورد تمامی عوامل در تغییر روحیه مراجعین و افزایش میزان رضایت بیماران و همراهان تاثیر بسیار دارد. وی گفت برگزاری دوره های اخلاق حرفه ای در سطح بیمارستان های برتر ایران و خارج از کشور را امری عادی و پسندیده در جهت افزایش تعامل و همکاری عوامل با مراجعین و بیماران عنوان کرد و خواستار برقراری این دوره ها در سال جدید در بیمارستان لار شد.

در پایان جلسه نیز دکتر نصری معاونت بهداشتی و بذرافشان معاونت آموزشی به ارائه مجموعه اقدامات این حوزه پرداخت . در پایان دکتر جعفرپور ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای روبه جلو مجموعه دانشکده، مواردی که لازم است با جدیت وتلاش مضاعف در دستور کار قرار گیرد را برشمرده و ابراز امیدواری کرد که تا جلسه بعد در پایان نیمه اول سال ،موارد مشخص شده به نتایج مطلوب رسیده باشد

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین