دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

پیام تبریک نجیب زاده به مناسبت میلادحضرت زهرا(س)و روز زن

علي اكبر نجيب زاده معاون استاندار و فرماندار فرمانداري ويژه لارستان به مناسبت ميلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، پيام تبريکی صادر نمود.  متن پیام به شرح زیر…

علي اكبر نجيب زاده معاون استاندار و فرماندار فرمانداري ويژه لارستان به مناسبت ميلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، پيام تبريکی صادر نمود.  متن پیام به شرح زیر است:

یا رب الزهراء المرضیه
یکبار دیگر روز زن از افق معصومانه ماه جمادی و همزمان با میلاد مظهر جمال و جلال الهی سرزد و روح و جان مهربان مؤمنان و ایمان ورزان را خورشیدسان روشنی بخشید.

روز زن روز یادکرد حماسه مهر و ایثار مادر و عظمت وزین زن و اسطوره سبز مهربانی است که بشکوه و مانا این حماسه را چونان رنگین کمان عشق زیبائی می بخشد و زیبائی در زیبائی می آفریند. مبارک باد این روز بر زنان قهرمان این آب و خاک و مادران مهربان این آسمان پاک و همه ی انسان های آزاده ای که می دانند چرخش چرخ مهر و عاطفه از نگاه روشن زنان و مادران است و با احسان و ایثار آنان هستی می گردد.

روز میلاد فاطمه زیباترین روزی است که می تواند این سرود فرازمند و سمفونی صمیمی آفرینش را برجسته کند و آنرا مبارک گرداند.

این روز بر همه زنان قهرمان و مادران مهربان مبارک باد و روزگاران خوش باد، جا دارد در جوشش روشن بهار و گل افشانی آلاله های سرخ عشق و رقص عرفانی پروانگان و سرود سبز طبیعت و نوروز مهرآفرین باستانی جمع این ایام را تبریک و تهنیت گفته و از درگاه حضرت دوست بخواهم:

خدایا روح پاک همه مادران رفته را آرام و جان روشن همه زنان و مادران عزیز این آب و خاک شورانگیز و شوق آفرین را شاد و پرنشاط بفرما و باران عفو و مهرت را بر همه بباران.

بمنک و کرمک یا ارحم الراحمین
علی اکبر نجیب زاده/ معاون استاندار و فرماندار لارستان

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین