دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

گزارش کوتاه از فعالیت شبانه روزی جوانان هلال احمر لارستان در نوروز

در ایام تعطیلات نوروزی و از تاریخ ۲۶ اسفندماه۹۴ جمع کثیری از هموطنان جهت راهنمایی از همکاری دو پست نوروزی مستقر در محورهای عبوری لارستان استفاده نموده اند. به گزارش…

در ایام تعطیلات نوروزی و از تاریخ ۲۶ اسفندماه۹۴ جمع کثیری از هموطنان جهت راهنمایی از همکاری دو پست نوروزی مستقر در محورهای عبوری لارستان استفاده نموده اند. به گزارش میلادلارستان حجت الهیاری دبیر سازمان جوانان جمعیت هلال احمر لارستان در سخنانی اظهار داشت: دو پست مستقر در لارستان به صورت فعال در طول ایام نوروز در خدمت مسافران اند.

وی افزود: یکی از پست های راهنمایی مسافران در ورودی شهر از سمت جاده شیراز در ۴ کیلومتری لار مستقر شده و به صورت ۱۵ ساعته مشغول خدمت بوده و پست دوم نیز در محل بوستان ندای بهار به صورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت می باشد.

الهیاری اظهار داشت: علاوه بر راهنمایی مسافران، پخش برشور و نقشه شهری و جاده ای، انجام تست های فشار خون، قندخون به صورت رایگان و نیز برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان از دیگر برنامه های پست های جوانان جمعیت هلال احمر لارستان می باشد.

یادآور می شود لارستان هرساله میزبان خیل فراوان مسافران نوروزی از کل کشور بوده و تیم های جمعیت هلال احمر در امسال تا ۱۴ فروردین۹۵ آماده راهنمایی مسافران می باشند.

خبرنگار: عدنان اکبری

عکس: کیوان فتحی

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین