شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

آغاز به کار تنها اتاق عمل دندانپزشکی تحت بیهوشی دارای یونیت جنوب کشور در لارستان

  رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان از آغاز به کار تنها اتاق عمل دندانپزشکی تحت بیهوشی دارای یونیت جنوب کشور در لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

 

رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان از آغاز به کار تنها اتاق عمل دندانپزشکی تحت بیهوشی دارای یونیت جنوب کشور در لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، نخستین خدمت دندانپزشکی تحت بیهوشی صبح دیروز با حضور دکتر نگار ضیایی دندانپزشک متخصص اطفال در اتاق عمل دندانپزشکی مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) لارستان انجام شد.

دکتر محسن سلمان پور، رئیس دانشکده ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی مجدد خدمات دندانپزشکی تحت بیهوشی در منطقه اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های انجام شده و در راستای تامین نیازمندی های مردم در ارائه خدمات دندانپزشکی تحت بیهوشی در موارد خاص از جمله بیماران صعب الاعلاج، معلولین و حتی افرادی که همکاری لازم را برای دریافت این خدمات ندارند، یک اتاق در فاز دوم اتاق های عمل بیمارستان لار به این مهم اختصاص یافته و با حداکثر امکانات مورد نیاز راه اندازی شد.

وی افزود: با همت و پشتکار همکاران تجهیزات پزشکی و پیگیری های مکرر معاونت درمان دانشکده، ضمن عقد قرارداد با متخصص دندانپزشکی اطفال، یونیت دندانپزشکی نصب و ماشین بیهوشی مورد نیاز در کوتاهترین زمان ممکن تامین و مستقر شد.

رئیس دانشکده خاطر نشان کرد: اتاق عمل دندانپزشکی مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) لارستان، تنها مرکز دولتی دندانپزشکی تحت بیهوشی در استان فارس و حتی هرمزگان است که خدمات خود را با استفاده از یونیت مخصوص دندانپزشکی ارائه می دهد.

دکتر محمد آزادگان، معاون درمان دانشکده نیز در ادامه تصریح کرد: دو بیمار ۶ و ۷ ساله صبح امروز با حضور متخصص دندانپزشکی اطفال و زیر نظر متخصص بیهوشی و تیم مجرب اتاق عمل، خدمات مورد نیاز خود را از جمله ترمیم، پالپکتومی و اس اس کرون دریافت کردند.

گفتنی است طی امروز و فردا نیز اتاق عمل دندانپزشکی تحت بیهوشی فعال بوده و پذیرای بیمارانی است که پیش از این به کلینیک دندانپزشکی درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی هاشمی زاده مراجعه کرده و نوبت های خود را برای این سه روز دریافت کرده اند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۸:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “آغاز به کار تنها اتاق عمل دندانپزشکی تحت بیهوشی دارای یونیت جنوب کشور در لارستان”

  1. از کارکنان علوم پزشکی در بنارویه گفت:

    بسیار خوب. اما بفکر تجهیزات بیمارستان های زیر مجموعه در منطقه هم باشید. تا واقعه جدایی بهداشت. ودر مان خنج. تکرار نشود. این موضوع. مهمی. است که دکتر سلمانپور. باید. مراقب باشند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین