یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

یک کشته در تصادف جاده گراش به لار در آخرین روز سال ۱۴۰۲

  به گزارش میلاد لارستان به نقل از هفت‌برکه، جاده گراش – لار در آخرین ساعت‌های سال ۱۴۰۲ نیز شاهد حوادث رانندگی بود و برخورد دو خودروی سواری دیگنتی و…

 

به گزارش میلاد لارستان به نقل از هفت‌برکه، جاده گراش – لار در آخرین ساعت‌های سال ۱۴۰۲ نیز شاهد حوادث رانندگی بود و برخورد دو خودروی سواری دیگنتی و تالیسمان یک فوتی و سه مصدوم سرپایی داشت.

محمد شکاری هلال‌احمر گراش گفت: با اعلام حادثه از EOC استان به پایگاه امداد و نجات شهدای امدادگر گراش سه شنبه ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ در ساعت ۲ بامداد سریعا یک تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام گردید.

شکاری گفت: در این حادثه نیروهای امدادی مرد ۳۵ ساله ساکن اوز که به دلیل شدت آسیب در دم جان سپرده بود را با کمک ست هیدرولیک و تجهیزات امدادی رها سازی کردند و نیروهای شهرداری لار متوفی را به مرکز پزشک قانونی لار انتقال دادند.

عملیات ایمن‌سازی محل حادثه با کمک نیروی انتظامی، اورژانس لارستان و هلال احمر گراش انجام شد و سه مصدوم دیگر که مشکل خاصی نداشتند با کمک نیروهای اورژانس در محل بصورت سرپایی مورد مداوا شدند.

شکاری گفت: با توجه به تعطیلات نوروزی احتمال افزایش حوادث جاده‌ای وجود دارد و شهروندان به ویژه در ساعت شب با هوشیاری کامل و رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین