شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 50 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 8

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده هرمود لارستان

شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده هرمود لارستان دستگیر شدند. به گزارش میلاد لارستان، در پی تماس یکی از محیط‌بانان در مورخه ۱۹ اسفندماه مبنی بر حضور ۳ نفر شکارچی…

شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده هرمود لارستان دستگیر شدند.

به گزارش میلاد لارستان، در پی تماس یکی از محیط‌بانان در مورخه ۱۹ اسفندماه مبنی بر حضور ۳ نفر شکارچی در منطقه حفاظت شده هرمود، رئیس اداره به همراه ۴ نفر از محیط‌بانان جهت پایش و دستگیری متخلفین وارد عمل شدند. گرچه به دلیل صعب‌العبور بودن منطقه و تاریکی شب متخلفین رویت نشدند اما به ناچار شب را در منطقه بیتوته کردند. محیط‌بانان غروب روز بعد با صدای شلیک گلوله از حضور متخلفین آگاه شدند و در ارتفاعات آن‌ها را مشاهده کردند ولی بدلیل تاریکی هوا موفق به دستگیری آن‌ها نشدند.

تا اینکه در روز سوم در حالی‌که دو نفر دیگر از محیط‌بانان در شیفت استراحت به حمایت از دیگر ماموران به منطقه عزیمت نموده بودند؛ نهایتا در ساعت ۳ بامداد ۲۲ اسفندماه بعد از چهار روز تلاش مستمر و شبانه‌روزی محیط‌بانان، متخلفین که سه نفر بودند و در شکفت کوه مشاهده شدند. یکی از متهمین اما از تاریکی شب استفاده کرده و با اسلحه کلاش متواری شد ولی دو نفر دیگر از همدستانش با لاشه یک فرد میش و یک فرد بره و ۱۰ عدد فشنگ کلاش و چاقو و دو عدد دوربین و کوله پشتی دستگیر و ضمن صورتجلسه به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

از سوی دیگر با اشراف اطلاعاتی محیط‌بانان و همکاری پلیس اطلاعات لارستان، متخلف متواری نیز در حالی‌که اسلحه کلاشینکف خود را در حاشیه منطقه مخفی نموده بود با آمادگی و همکاری پلیس اطلاعات در محل پلیس راه لار شیراز دستگیر و اسلحه مذکور هم کشف و ضبط گردید.

ناگفته نماند طی این چند روز ماموریت، یکی از همیاران فعال تشکل مردم نهاد سبز اندیشان خور، با خودروی شخصی با ما همکاری داشته که زحمات ایشان قابل تقدیر است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۲ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین