یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 4 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

لارستان می تواند یک تیم در سطح بالای فوتسال داشته باشد

مدیر فنی باشگاه انتظار درخت سبز بندرعباس با بیان اینکه لارستان می تواند یک تیم در سطح بالای فوتسال داشته باشد، گفت: میتوان با سرمایه گذاری بر روی یک مربی…

مدیر فنی باشگاه انتظار درخت سبز بندرعباس با بیان اینکه لارستان می تواند یک تیم در سطح بالای فوتسال داشته باشد، گفت: میتوان با سرمایه گذاری بر روی یک مربی خوب، جوانان مستعد منطقه را شناسایی کرده و آنها را پرورش داده و به سطح بالا رساند.

به گزارش میلاد لارستان، مسابقات سوپر جام فوتسال جام رمضان لارستان ، نکوداشت حاج وحید جعفری نماینده شرکت آلشپورت در خاورمیانه با حضور ۱۹ تیم از لارستان بزرگ و تیمهای مطرح منطقه جنوب کشور از جمله بندرعباس ، جهرم، فسا، زرین دشت، گراش و اوز در مجتمع بین المللی فرهنگی ورزشی طوبی (منیری) لارستان در سطح بسیار بالا در حال برگزاری است.

این رقابت ها با بهره گیری از سیستم کمک داور ویدئویی، پخش زنده بازیها و پوشش کامل رسانه ای و حضور بازیکنان برجسته کشوری همزمان با ایام عید باستانی نوروز درحال برگزاری است.

یکی از تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات باشگاه انتظار درخت سبز بندرعباس است. برای آشنایی بیشتر با این تیم و کسب اطلاع از کیفیت رقابت‌های سوپرجام رمضان لارستان، خبرنگار میلاد لارستان گفت‌وگویی با مدیر فنی این باشگاه هرمزگانی انجام داده است که در زیر می‌خوانیم:

 

۱- در ابتدا خودتان را معرفی بفرمایید؟

ذوالفقار مریدی مدیرفنی باشگاه انتظار درخت سبز بندرعباس که در این دوره سوپرجام رمضان فوتسال لارستان با یک تین جوان شرکت نموده ایم. تیم ما یک تیم جوان با رده سنی متولد ۸۰ به بعد یعنی تقریبا میانگین سنی ما زیر بیست سال هست و دروازه بان ما متولد ۸۵، کاپیتان ما متولد ۸۱ و کوچکترین بازیکن ما متولد ۸۷ می باشد. باشگاه انتظار درخت سبز بدنبال ساخت بازیکن برای تیم های بزرگ است بطوری که در حال حاضر چهار بازیکن ما در تیم فولاد هرمزگان در لیگ یک بازی میکنند که الان در این مسابقات حاضر نیست و در مسابقات لیگ یک مشغول به بازی هستند.

۲- آیا در تیم شما از نفرات غیربومی نیز استفاده شده است؟

تمام نفرات تیم انتظار درخت سبز بندرعباس از نفرات بومی و اغلب از محله محروم درخت سبز بندرعباس پرورش یافته اند. نگاه ما ساخت بازیکن برای فوتسال است و تلاش ما هم بر همین روش پیش میرود تا بر روی جوانان مستعد برنامه ریزی کنیم تا آنها رشد کرده و به تیم های سطح بالا راه پیدا نمایند. بازیکنان و کادر فنی ما دلی و از روی عشق و علاقه کار می کنند و برای این مسابقات هیچ هزینه ای دریافت نمی کنند.

۳- تا کنون این تیم چه افتخاراتی کسب نموده است؟

باشگاه انتظار درخت سبز در رده نونهالان، نوجوانان و جوانان در استان هرمزگان فعال است و سال گذشته نیز در مسابقات جام رمضان بندرعباس قهرمان مسابقات لیگ استان هرمزگان شدند.

۴- چه شد که برای مسابقات سوپرجام رمضان لارستان نام نویسی نمودید؟

ابتدا من تشکر ویژه از آقای جمال‌پور و تیم همراهشان در هیئت فوتسال لارستان می کنم که این مسابقات را در این سطح بالا تدارک دیدند واقعا بازی ها در سطح بالا و لذت بخش است. در واقع سرمربی ما آقای کندوشی اهل لارستان و ساکن بندرعبتس هستند و به پیشنهاد ایشان با یک تیم جوان در این مسابقات شرکت نمودیم. جوانان تیم ما سعی کرده اند ر مسابقات یک بازی خوب و جوانمردانه در مقابل بازیکنان بزرگ ملی و لیگ برتری ارائه نمایند که از این جهت از بازیکنان خود راضی هستیم.

۵- سطح مسابقات بنظر شما چگونه بوده است؟

بنظر من گروه ما نسبت به گروه دیگر دارای تیم ها با بازیکنان سطح بالاتری است اما با این وجود تیم ما در دو بازی اول بازی خوبی ارائه داده است و تماشاگران هم بنظر من از بازی لذت می برند. سطح مسابقات با توجه به امکانات کیفیت سالن، تیم ها و همچنین برنامه ریزی خوب هیئت فوتسال لارستان بسیار بالا ارزیابی می شود. من امیدوار هستم با توجه به وجو‌د این امکانات شهرستان لارستان در آینده در سطح لیگ یک و لیگ برتر نیز یک تیم فوتسال داشته باشد. سالن طوبی لار واقعا سالن با کیفیت و در سطح جهانی است. یکی دیگر از نقاط قوت مسابقات وجود کمک داور ویدیویی است که اشتباهات داوری را کم کرده و بنظرم داوران مسابقات نیز بخوبی کار خود را تا الان صورت داده اند و عادلانه سوت زده اند.

۶- بنظر شما برای ارتقا سطح کیفی فوتبال لارستان باید چه کاری صورت داد؟

من در سال گذشته نیز با یک تیم دیگر از هرمزگان در مسابقات جام خلور که در لار برگزار شد شرکت داشتم. آن زمان هم مطرح کردم که با توجه به امکانات موجود و توان مالی مردم این منطقه، لارستان می تواند یک تیم در سطح بالای فوتسال داشته باشد. میتوان با سرمایه گذاری بر روی یک مربی خوب، جوانان مستعد منطقه را شناسایی کرده و آنها را پرورش داده و به سطح بالا رساند. قطعا جوانان لارستانی بازیکنان با کیفیت و مستعدی هستند. من واقعا دوست دارم جوانان لارستانی نیز با توجه به قرابت فرهنگی که با استان هرمزگان دارند پیشرفت نمایند.

به گزارش میلاد لارستان، مسابقات فوتسال جام رمضان لارستان در طول این ماه مبارک پس از افطار با برگزاری هر شب ۳ بازی در محل سالن بزرگ طوبی شهر لار دنبال می‌شود و تماشای این بازی‌ها برای عموم بانوان و آقایان آزاد است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین