پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

فینال جام رمضان لارستان با حضور بازیکنان سابق سرخابی‌های پایتخت برگزار می‌شود

رییس هیأت فوتبال لارستان از حضور قطعی آرش برهانی و حنیف عمران زاده بازیکنان سابق تیم استقلال و محسن خلیلی بازیکن پیشکسوت تیم پرسپولیس و همچنین عباس قانع گزارشگر سابق…

رییس هیأت فوتبال لارستان از حضور قطعی آرش برهانی و حنیف عمران زاده بازیکنان سابق تیم استقلال و محسن خلیلی بازیکن پیشکسوت تیم پرسپولیس و همچنین عباس قانع گزارشگر سابق شبکه سه در بازی فینال مسابقات جام رمضان به دعوت وحید جعفری خبر داد و گفت: مسابقه فینال جام رمضان لارستان سه شنبه، شب عید فطر در مجتمع طوبی لار برگزار خواهد شد و حضور تماشاگران می تواند موجب دلگرمی باشد.

به گزارش میلاد لارستان، حسین طارمی زاده در نشست با اصحاب رسانه لارستان با بیان اینکه در هیئت فوتبال لارستان در مسیری قدم برداشته ایم که با تلاش اعضا و کمک مسئولین کارهای زیرساختی خوبی در لارستان پیش برده ایم، اظهار داشت: امیدوار هستیم بتوانیم در آینده یک ورزشگاه حدود ۲۰ هزار نفری با تمام امکانات در لارستان کلنگ زنی نماییم.

وی با اشاره به اینکه از زمانی که هیئت فوتبال را تحویل گرفته ایم با کمک و تلاش اعضای هیئت فوتبال لارستان آقایان جمالپور، حاجیان و دیگر دوستان خیرین نیز پای کار بوده اند و شاهد پیشرفت سخت افزاری و نرم افزاری فوتبال لارستان هستیم، افزود: در بحث مالی و ارتباط با خیرین یکی از کارهای که باعث اعتماد بهتر خیرین شده این بود پول خیر را بصورت مستقیم دریافت نمی‌کنیم بلکه خیر را با پیمانکار پروژه ها مرتبط میکنیم تا بصورت مستقیم هزینه بین خودشان رد و بدل شود.

رییس هیأت فوتبال لارستان با اذعان به اینکه در تلاش هستیم در بحث نرم افزاری مانند داوری ها نیز پیشرفت کنیم و این اتفاقات نیازمند همکاری و همدلی باشگاه های لارستان نیز است، تصریح کرد: در مسابقات جام رمضان امسال پیش بینی هزینه یک میلیارد و دویست میلیون تومانی داریم در حالیکه حتی برخی تیم های باشگاهی بدون پرداخت هزینه ورودی در مسابقات شرکت کرده اند.

این کارشناس فوتبال با تأکید بر اینکه توقع ما از مسئولین باشگاه ها این است که در تمام طول سال با ما همکاری کنند تا بتوانیم بهتر برنامه ریزی کنیم و از موازی کاری اجتناب کنیم، خاطر نشان کرد: در واقع درآمد هیئت فوتبال باید از صدا و سیما، بلیط فروشی و ورودی تیم ها باشد اما این اتفاق با توجه به اینکه مسابقات شهرستانی است رخ نمی دهد و هزینه ها را با مساعدت خیرین تامین میکنیم.

وی با بیان اینکه خیرین ما واقعا بلندهمت هستند و از آنها بسیار ممنون هستیم که در کنار ما هستند، ادامه داد: برای بخش وی آی پی استادیوم تختی بالغ بر یک میلیارد تومان و برای رختکن بالای یک‌میلیارد تومان از طریق خیرین هزینه شده است.

طارمی زاده با اشاره به اینکه در حال حاضر سطح فوتبال لارستان آن قدر بالاست که مسئولین کشوری نگاه ویژه ای به لارستان دارند و حتی برای اخذ امتیاز تیم های فوتسال و فوتبال در سطح دسته یک و دسته دو بنام لارستان مساعدت های خوبی کرده‌اند، یادآور شد: نگهداری پروژه هایی که خیرین نیز آماده سازی کرده اند نیازمند تامین هزینه است و خود هزینه های بالایی نیاز دارند.

رییس هیأت فوتبال لارستان با بیان اینکه از طریق فوتبال و فوتسال می توان اقتصاد لارستان را شکوفا کرد و از طرفی موجب کاهش ناهنجاری های اخلاقی شد، گفت : نیاز است مدیران فوتبالی پای کار باشند تا با کمک هم بتوانیم اوضاع فوتبال و فوتسال لارستان را بهتر کرد.

وی با اذعان به اینکه مسابقات جام رمضان امسال لارستان نکوداشت خیر وحید جعفری نماینده شرکت ال اشپورت در خاورمیانه نام‌گذاری شده است، افزود: آقای جعفری دارای سطح ارتباط بالایی است و یک وزنه برای لارستان در سطح ملی و بین المللی به حساب می آید و می توان با یاری ایشان فوتبال لارستان را ارتقا داد.

طارمی زاده از حضور قطعی آرش برهانی و حنیف عمران زاده بازیکنان سابق تیم استقلال و محسن خلیلی بازیکن پیشکسوت تیم پرسپولیس و همچنین عباس قانع گزارشگر سابق شبکه سه در بازی فینال مسابقات جام رمضان به دعوت وحید جعفری خبر داد و اضافه کرد: طرح‌ریزی اینگونه برنامه‌ها نشان از ارتباط خوب آقای وحید جعفری با ورزشکاران است.

رییس هیأت فوتبال لارستان عنوان کرد: مسابقه فینال جام رمضان لارستان سه شنبه، شب عید فطر در مجتمع طوبی لار برگزار خواهد شد و حضور تماشاگران می تواند موجب دلگرمی باشد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “فینال جام رمضان لارستان با حضور بازیکنان سابق سرخابی‌های پایتخت برگزار می‌شود”

  1. ناشناس گفت:

    اقای طارمی، بزرگوار حضور اقایان از پرسپولیس و استقلال چه مشکلی از فوتبال لارستان حل میکند و بجز هزینه برای ورزش و مردم لار ولارستان چه مشکلی برطرف میکند؟! این اقایانن مشکل خودشان نمیتوانندحل کنند وملاحظه میفرمایید هردو تیم استقلال و پزسپولیس پوکیده و فقط هزینه سرسام اور بر ملت ایران تحمیل کرده اند و بس

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین