سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

«طوفان احرار» در لارستان برای محو «اسرائیل» از جهان+تصاویر

  مردم لارستان همزمان با سایر مردم ایران در متفاوت ترین راهپیمایی روز جهانی قدس ۴۵ سال گذشته حاضر شدند تا «طوفان احرار» و اراده و عزم امت اسلامی را…

 

مردم لارستان همزمان با سایر مردم ایران در متفاوت ترین راهپیمایی روز جهانی قدس ۴۵ سال گذشته حاضر شدند تا «طوفان احرار» و اراده و عزم امت اسلامی را برای محو رژیم صهیونیستی، این «شر مطلق» از روی کره زمین و دفاع از مردم مقاوم و مظلوم غزه به نمایش بگذارند.

به گزارش خبرنگار میلاد لارستان، راهپیمایی روز جهانی قدس، با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در سراسر کشور برگزار شد.

حضور اقشار مختلف مردم از جامعه ورزشکاران گرفته تا جامعه هنرمندان و همچنین دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها به راهپیمایی روز قدس امسال جذابیت بسیاری بخشیده است.

مردم لارستان پیش از آغاز راهپیمایی در مسیرهای اعلامی با سر دادن شعار «حیدر حیدر»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» و آتش زدن پرچم‌های رژیم صهیونیستی و ایالات متحده آمریکا انزجار خود را از جنایات وحشتناک این رژیم گرگ صفت در غزه و حمایتهای غرب به سرکردگی آمریکا به نمایش گذاشتند.

در جریان مراسم راهپیمایی روز قدس لارستان تعدادی از بانوان با در آغوش گرفتن تمثال‌های کودکان قربانی در غزه با مادران و خانواده این کودکان ابراز همدردی کردند.

در پایان مراسم راهپیمایی قطعنامه ای در ۷ بند صادر شد که در بخشی از آن اعلام شد: اقدام رژیم جعلی صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه و به‌شهادت رسیدن سرداران رشید سپاه اسلام محمدرضا زاهدی و حاج رحیمی مستشاران نظامی ارشد ایران و شهدای همراه و حملات تروریستی جیش‌الظلم در راسک و چابهار جزء منظومه عملیاتی رژیم کثیف اشغالگر برای فرار از گرداب خودساخته در غزه و فرافکنی شکست جبران‌ناپذیر از جبهه مقاومت تعریف می‌شود لکن این اقدامات مذبوحانه حاصلی جز زوال زود هنگام این غده سرطانی در پی نخواهد داشت و مطمئناً با پاسخی سخت و پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد.

در ادامه تصاویری از این مراسم باشکوه را از لنز دوربین علی یگانه لاری می‌بینیم:

 

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین