جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۳ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

افتتاح شعبه استهبان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس

در مراسمی با حضور دکتر «رضا قرائی‌پور» معاون برنامه‌ریزی و توسعه بانک، «بهزاد شمس‌الدینی» مدیر شعب بانک در استان فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید جعفر ساجدی» امام جمعه شهرستان استهبان شعبه استهبان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افتتاح شد.

در مراسمی با حضور دکتر «رضا قرائی‌پور» معاون برنامه‌ریزی و توسعه بانک، «بهزاد شمس‌الدینی» مدیر شعب بانک در استان فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید جعفر ساجدی» امام جمعه شهرستان استهبان شعبه استهبان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، در این مراسم دکتر «رضا قرائی‌پور» معاون برنامه‌ریزی و توسعه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به شعار «کارت مهر، کارت زندگی» و ترویج فرهنگ ناب قرض‌الحسنه، اظهار داشت: با گذشت ۱۶ سال از خدمت‌رسانی به مشتریان، توانسته‌ایم بخش عمده‌ای از مشکلات اقتصادی جامعه را رفع کنیم.

وی عبور از مرز ۱۷ میلیون مشتری، کسب رتبه هشتمین بانک پرتراکنش کشور و کسب جایگاه نهمین بانک از منظر تعداد کارت‌های بانکی در شبکه بانکی کشور را بخشی از موفقیت‌های بانک مطرح کرد و این را نشان از استقبال مردم از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران دانست.

«قرائی‌پور» رشد ۷۶ درصدی منابع بانک در سال ۱۴۰۲ و عبور از ۲۷۴ همت را نتیجه تلاش و همت کارکنان بانک دانست و گفت: امیدواریم با همکاری و همراهی امام جمعه و مسئولان شهرستان استهبان بتوانیم برگ زرینی را در سطح کشور رقم بزنیم.

وی افزود: پرداخت ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار فقره وام قرض‌الحسنه، نشان از عملکرد موفق اولین بانک تخصصی قرض‌الحسنه در کشور است و ادامه داد: با توجه به تنوع زیاد طرح‌های بانک، برای دومین سال متوالی، بیشترین میزان وام را در سطح شبکه بانکی پرداخت کردیم و کمترین میزان مطالبات به مصارف در شبکه بانکی کشور را به خود اختصاص دادیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه بانک، بیان کرد: در دولت سیزدهم، با همت مدیران ارشد بانک به دنبال ایفای شعار «کارت مهر، کارت زندگی» و «هر ایرانی، یک حساب قرض‌الحسنه» هستیم.

در ادامه این مراسم «بهزاد شمس‌الدینی» مدیر شعب بانک در استان فارس ضمن ارائه گزارشی از عملکرد استان در سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: امید است بتوانیم با افتتاح شعبه استهبان روند رو به رشد استان را تسریع کنیم.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین «سید جعفر ساجدی» امام جمعه شهرستان استهبان، گفت: امیدوارم با حضور بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در شهرستان موجبات همکاری و هم‌‎افزایی بیشتر حاصل شود تا این برکت و خیری که در آیه شریفه قرآن بشارت داده شده، شامل همه شود.

 

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین