دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

واحد تاسیسات گردشگری در لار احداث می شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: هم‌اکنون فارس با ۸۳ واحد گردشگری به کارگاه بزرگی از تأسیسات و موسسات در حال احداث تبدیل شده است. به گزارش…

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: هم‌اکنون فارس با ۸۳ واحد گردشگری به کارگاه بزرگی از تأسیسات و موسسات در حال احداث تبدیل شده است.

به گزارش فارس فریدون فعالی اظهار داشت: هم‌اکنون ۳۷ واحد اقامتی شامل هتل، هتل آپارتمان، متل و مهان‌پذیر، ۳۶ مجموعه گردشگری، ۱۴ مجتمع بین‌راهی و سفره‌خانه سنتی و دو کمپینگ در سطح شهرستان شیراز  و بخش‌های تابعه در زرقان، ارژن، قلات در حال احداث است.

وی افزود: همچنین در شهرستان‌های ارسنجان، قیروکارزین، بوانات و سوریان، مهر، خرمبید، کازرون، رستم، جهرم، مرودشت، آباده، فسا، نی ریز، فراشبند، سپیدان، لار، اقلید و داراب نیز این مجتمع‌ها در دست احداث است.

این مسئول ادامه داد: ۲۵ واحد از این موسسات بین ۵۰ تا ۹۰ درصد و ۶۸ مجموعه نیز با ۱۰ تا ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است. فعالی از اشتغال ۳ هزار و ۷۱۶ نفر به طور مستقیم در این تأسیسات خبر داد و گفت: این تأسیسات و موسسات گردشگری علاوه بر این تعداد موجب اشتغال تعداد بسیاری به صورت غیر مستقیم نیز می‌شوند. مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: هم‌اکنون فارس به کارگاه بزرگی از تأسیسات و موسسات در حال احداث تبدیل شده است که با بهره‌برداری از این موسسات این استان در افزایش ظرفیت اقامت و اسکان گردشگران و مسافران و سایر امکانات پذیرایی و رفاهی با جهش یک‌باره مواجه می‌شود.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ ساعت ۴:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین