دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

آغاز عملیات اجرایی راه آهن شیراز – جهرم – لار- بندرعباس

فرماندار جهرم گفت: عملیات اجرایی خط راه آهن شیراز – جهرم – بندرعباس از سمت روستای فتح آباد بخش خفر شروع شده و طول این فاز حدود ۵۰ کیلومتر است….



فرماندار جهرم گفت: عملیات اجرایی خط راه آهن شیراز – جهرم – بندرعباس از سمت روستای فتح آباد بخش خفر شروع شده و طول این فاز حدود ۵۰ کیلومتر است.

 

علی‌حسین رعیتی فرد  در گفت‌وگو با  فارس اظهار داشت: در عین حال وقفه‌ای که در اجرای پروژه خط راه آهن شیراز ـ جهرم ـ لار- بندرعباس به وجود آمد به همت مسئولان وزارت راه و شهرسازی با فعال شدن کارگاه، این مهم با جدیت بیشتر پیگیری می‌شود. وی ادامه داد: مصمم هستیم تا با همکاری دستگاه‌های اجرایی و قضایی معارضان را از این مسیر جدا کرده و راه را برای اجرای این پروژه هموار کنیم.

فرماندار جهرم با بیان اینکه هم‌اکنون عملیات اجرایی این خط راه آهن از سمت فتح‌آباد خفر شروع شده و طول این فاز حدود ۵۰ کیلومتر است، ابراز داشت: انتظار داریم کسانی که املاک و زمین‌هایی در این مسیر دارند همکاری کرده و با کمک یکدیگر زمینه را برای رشد و توسعه شهرستان جهرم فراهم آوریم. رعیتی‌‌فرد با بیان اینکه بی‌تردید اجرای این پروژه تأثیر بسزایی در رونق اقتصادی و اشتغال منطقه می‌گذارد، خاطرنشان کرد: با توان بالای پیمانکار و مهیا بودن ماشین‌آلات و ابزارهای موجود، امیدواریم این پروژه به سرعت مسیر خود را به سمت شیراز و لار باز کرده و با بهره‌برداری از خط آهن جهرم ـ لار ـ بندرعباس شاهد یکی دیگر از برکات نظام  باشیم.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۳:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین