دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

بخشدار مرکزی:«بستک» مقام نخست میزان شرکت در راهپیمایی‌ها و انتخابات را دارد

بخشدار مرکزی بستک گفت: مردم این شهرستان رتبه نخست شرکت در راهپیمایی‌ها و انتخابات را در هرمزگان به نسبت جمعیت در اختیار دارند. به گزارش میلادلارستان و به نقل از…

بخشدار مرکزی بستک گفت: مردم این شهرستان رتبه نخست شرکت در راهپیمایی‌ها و انتخابات را در هرمزگان به نسبت جمعیت در اختیار دارند. به گزارش میلادلارستان و به نقل از فارس، قنبری بخشدار مرکزی با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی میثاق و نمایش وحدت ملی مردم است، اظهار داشت: مردم هرمزگان و «بستک» موفق به خلق حماسه‌ای دیگر شدند. وی با اشاره به سالروز سی و چهارمین بهار انقلاب اسلامی گفت: دوستداران معمار کبیر انقلاب و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی در همایش ملی ۲۲ بهمن وحدت، ایستادگی و همدلی خود را در مقابل قدرت‌های زورگو به نمایش گذاشتند.

این مسئول ادامه داد: حضور پرشور و شوق مردم انقلابی ایران مردم، بخش مرکزی «بستک» در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بهار بیداری و بصیرت امت خمینی (ره) را بار دیگر به رخ قدرت‌های غربی کشاند. وی «مردمی بودن» را یکی از ویژگی‌های فراموش نشدنی انقلاب اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: امسال ملت آزاده و همیشه در صحنه ایران اسلامی، بار دیگر با حضور خیره کننده، حماسه میثاق با آرمان‌های نظام اسلامی را به نمایش گذاشت.

قنبری همچنین به «پیشتازی مردم بخش مرکزی «بستک» در تمامی صحنه‌های انقلاب اشاره و تصریح کرد: داشتن روحیه مقاوم و شرکت در انتخابات و دیگر مناسبت‌های انقلابی بیانگر روحیه ولایت‌مداری مردم غیور این شهرستان است. وی در پایان یادآور شد: آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن در بخش مرکزی، جلوه‌ای زیبا از مشارکت آحاد مردم این دیار از جمله شیرزنان، جوانان و نوجوانان، فرهنگیان، دانش‌آموزان، کارگران، عشایر سلحشور و دیگر اقشار انقلابی را به نمایش گذاشت.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۳:۴۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین