دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

پیام تسلیت نماینده مردم لارستان، خنج و گراش به مناسبت رحلت آیت الله موسوی لاری

  به گزارش میلادلارستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم، متن این پیام بدین شرح است:                      بسم الله الرحمن الرحیم  الّذین اِذا اصابتهُم مُصیبَة قالوا انّا…

 

به گزارش میلادلارستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم، متن این پیام بدین شرح است:                     

بسم الله الرحمن الرحیم

 الّذین اِذا اصابتهُم مُصیبَة قالوا انّا لله و انّا اِلیهِ راجِعون

 آمد بهار و بی گل رویت بهار نیست           باد صبا  مباد  چو پیغام یار   نیست

 بی سرو قد یار چه حاجت به جویبار        ما راسرشک دیده کم از جویبار نیست

در آستانه سال نو ضایعه ی درگذشت حضرت آیت ا… سید مجتبی موسوی لاری ، نماینده مقام معظم رهبری در لارستان ، از مفاخر روحانیت و از چهره های برجسته علمی کشور ، غم و اندوهی جانکاه بر پیکره ی ایران اسلامی و مردم شریف خطه لارستان وارد نمود . روحانی آگاه به زمانی که با تشخیص دقیق ، وظیفه خود را در عصر حاضر ، روشنگری و تلاش برای تببین معارف و حقایق ناب اسلام و مذهب تشیع در اقصی نقاط جهان قرار داد .

آیت ا… سید مجتبی موسوی لاری با بیش از نیم قرن جهاد مخلصانه فرهنگی و به دور از ریا ، به هدایت انسان های سرگشته و احیاء نفوس آنان در دورترین نقاط عالم پرداخت و نام خود و نام لار را جهانی نمود . او به پیروی از پیشوای خود امام صادق (ع) با استدلال های مُتقن و شیوه بیان جذاب و قلم رسای خود به قلب و افکار غیر مسلمانان نفوذ می کرد و آثار او در میان فرهیختگان و اساتید دانشگاه ها در کشور های غربی مخاطب فراوان داشت .

روحانی ساده زیست و بی ریایی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ، از سوی امام راحل (ره) و سپس مقام معظم رهبری (مدظله) مسئولیت خطیر نمایندگی ولی فقیه در منطقه را بر عهده داشت و با درایت خود امور این منطقه حساس را تدبیر نمود . او در کنار مرحوم آیت ا… سید عبدالعلی آیت اللهی ، رکن دیگر اقتدار خطه لارستان بزرگ و مظهر وحدت تسنّن و تشیّع در منطقه بود و فراقش  قلب همه ی دوستداران او از سنی و شیعه را متأثر و اندوهناک کرده است .

اینجانب این مصیبت بزرگ را به مقام معظم رهبری و بیت معزز و بازماندگان آن عزیز سفرکرده و مردم عزیز لارستان بزرگ تسلیت عرض نموده و از خداوند منُان در این عام الحزن ، تحمل این مصائب و جبران این خلاءها را به کرمش برای خود و مردم شریف منطقه خواهانم .

والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته.

 
                 جمشید جعفرپور        
            نماینده مردم شریف لارستان ، خنج و گراش

      در مجلس شورای اسلامی

   

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین