دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۱ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

پیام تسلیت معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به مناسبت ارتحال آیت الله سید مجتبی موسوی لاری

بسم اله الرحمن الرحیمانا لله و انا الیه راجعونإذا مات العالم ثُلم فی الاسلام ثُلمه لا یسدُها شیء با کمال تأثر و تأسف همزمان با سپیده ی سحر ، خورشیدی…

بسم اله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
إذا مات العالم ثُلم فی الاسلام ثُلمه لا یسدُها شیء

با کمال تأثر و تأسف همزمان با سپیده ی سحر ، خورشیدی دیگر از آسمان فروزان علم و تقوا از میهن اسلامی مان رخت بر بست و امت اسلام را غرق ماتم ساخت.
حضرت آیت اله سید مجتبی موسوی لاری،حکیم متأله؛دانشمند فرزانه که آوازه اش همه جهان اسلام را در نوردیده،دعوت حق تعالی را لبیک گفت.اوآیینه تمام نمای عالمِ عاملی بودکه دانش خود را در طبق اخلاص نهاد واقصی نقاط دنیا ازسرزمین های دور دست آفریقا تا قلب اروپا را با حقیقت ناب اسلام آشنا ساخت.

آیت اله سید مجتبی موسوی لاری پرچمدار توحید بود و به شایستگی نیز به عنوان چهره ماندگار حوزه های علمیه کشور معرفی شد. عالمی که دیار خویش را هرگز فراموش نکرد و عاقبت نیز در خاک پاک لارستان چشم از جهان فروبست و به دیدار معبود شتافت.

بدون تردید فقدان این عالم جلیل القدر ثلمه ای بزرگ برای دنیای علم و معرفت و جویندگان حقیقت خواهد بود. اما به یقین نام او به تولای قلم پر معنا و قدم های شکیبا و پاک نهادش زنده و جاوید است و جهان اسلام تا ابد از وجود شریفش کسب فیض خواهد کرد.

اینجانب این مصیبت بزرگ به محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج) ،مقام عظمای ولایت و مراجع عظام تقلید، جامعه روحانیت کشور و شیعیان جهان، بیت شریف موسوی لاری و آیت اللهی وعموم مردم داغدار لارستان بزرگ تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.از خداوند متعال رحمت و غفران الهی  را برای آن عالم جلیل القدر وصبر جمیل و اجر جزیل برای بیت معظم موسوی لاری و آیت اللهی و همه بازماندگان خواستارم                                                                   

علی محمد امیری معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۲:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین