دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

احداث منطقه ویژه اقتصادی لارستان نیازمند ارسال نامه دولت به مجلس

میلاد لارستان: نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی گفت: می توان با استفاده از پتانسیل های منطقه لارستان بزرگ که مهمترین آن وحدت و همدلی…

سخنرانی نماینده مردم لارستان در حضور مشاور رئیس جمهورمیلاد لارستان: نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی گفت: می توان با استفاده از پتانسیل های منطقه لارستان بزرگ که مهمترین آن وحدت و همدلی و همزبانی است، آبادانی را به این منطقه آورد.

به گزارش میلاد لارستان جمشید جعفرپور پیش از ظهر امروز (۷ اردیبهشت ماه ۹۴) طی سخنانی به مناسبت حضور حجت الاسلام و المسلمین علی یونسی، دستیار ویژه رئیس جمهور در جمع مردم و مسئولین شهرستان لارستان که در محل حسینیه اعظم لار و در جوار مرقد حضرت آیت الله سیدعبدالعلی آیت اللهی(ره) برگزار شد، ضمن خوشامدگویی به فرستاده ویژه ریاست محترم جمهور به خطه لارستان بزرگ اظهار داشت: سفر ریاست محترم جمهور و هیئت دولت به استان فارس مایه خیر و برکت خواهد بود.

وی با بیان اینکه کلیاتی از ویژگیها، پتانسیل ها و کمبودها در جریان این سفر با حجت الاسلام یونسی مرور شده است، افزود: مردم منطقه لارستان، مردمی بااصالت، خونگرم و صبوری هستند.

نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد: با پیگیری های دستیار ارشد رئیس جمهور، نیازمندی ها و درخواست های مردم منطقه لارستان محقق گردد.

وی بالاترین ویژگی مردم منطقه لارستان را، وحدت، همدلی و همزبانی اهل سنت و شیعه دانست و افزود: این انسجام باید با تلاش مسئولین پاسخ داده شود.
جعفرپور تمکن مردم لارستان را واقعیتی از نیم واقعیت دانست و تصریح کرد: دولت محترم باید زیرساختهای لازم را در شهرستان فراهم نماید تا این سرمایه ها در جهت رشد و رونق منطقه اعم تولید، اشتغال و آبادانی را بدنبال داشته باشد.

وی بحران بی آبی در منطقه لارستان را جدی توصیف و افزود: لارستان، کم بارش ترین شهرستان استان فارس محسوب می شود و سالهای زیادی است که بارش ها در لارستان به حد میانگین خود نیز نرسیده است.

نماینده مردم در مجلس با اذعان به اینکه با حل شدن معضل کم آبی در لارستان باعث رونق کشاورزی، صنعتی و آشامیدنی مردم حل خواهد شد، خاطر نشان کرد: امیدواریم حل مشکل کم آبی در منطقه لارستان از مصوبات سفر ریاست محترم جمهور در استان فارس باشد.

وی با بیان اینکه ۳۵ درصد بار ترافیکی تردد ماشین های سنگین استان فارس در محور لار – بندرعباس وجود دارد، اضافه کرد: جاده لارستان – بندرعباس در زمره ۱۰ جاده خطرناک کشور قرار دارد و نیازمند آن است تا با همت دولت تدبیر و امید باند دوم جاده های لار – بندرعباس و لار – جهرم اجرایی گردد.

جعفرپور با اشاره به اینکه در جهت احداث راه آهن شیراز – لارستان – بندرعباس سرمایه گذار خارجی آماده سرمایه گذاری در این پرورژه ملی است، خاطر نشان کرد: اجرایی کردن این پروژه درگیر مشکلات اداری است که آن به دلیل کلمه “مشارکت” است که سالها پیش در این پروژه عنوان شده است.

وی بیان کرد: برداشتن کلمه مشارکت از این پروژه، مشکلات پیش روی اجرایی شدن این پروژه را از میان برخواهد داشت.

نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش با اشاره به اینکه زیرساختها و مکان لازم جهت راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی لارستان تعیین شده است، گفت: مطالعات عملیاتی شدن این طرح به اتمام رسیده و مصوب شدن آن نیازمند ارسال نامه تأییدیه دولت به مجلس است تا سرمایه گذاران منطقه بتوانند در این منطقه سرمایه گذاری کنند.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۳:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین