دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

هاشمی از ساخت بیمارستان در مُهر خبر داد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با توجه به مشکلاتی که وجود داشته به‌ ویژه کاهش قیمت نفت، اما همچنان بهداشت و درمان جزو اولویت‌های بسیار مهم دولت است….

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با توجه به مشکلاتی که وجود داشته به‌ ویژه کاهش قیمت نفت، اما همچنان بهداشت و درمان جزو اولویت‌های بسیار مهم دولت است.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از مهر  حسن قاضی‌زاده هاشمی ظهر امروز در جمع مردم و مسئولان شهرستان مهر در سالن اجتماعات نشاط این شهر که به‌عنوان نماینده رئیس‌جمهور حضور یافته بود در سخنانی اظهار داشت: از طرف رئیس‌جمهور سلام وی را به شما مردم شهرستان مهر ابلاغ می‌‌کنم و دعا کنید دولت تدبیر و امید در تحقق تمام وعده‌هایی که به مردم داده است موفق باشد.

وی خاطرنشان کرد: اعضای هیئت دولت به خاطر خدمت و ادای دین به این استان آمده‌اند و این بزرگ‌ترین افتخار آنان است و کسانی که در دولت تدبیر و امید وزیر هستند، پیش‌ از این سابقه وزارت و مدیریت اجرایی را داشته‌اند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: نظام اسلامی، کشور را در مسیر اقتدار پیش برده است و در بخش‌های خدماتی نیز این‌‌چنین بوده که مایه افتخار است چراکه دنیا به کشور ما احتیاج دارد و باید با جهانیان نیز ارتباط داشته باشیم البته بر اصول و استقلال خود پایدار هستیم و رهبر معظم انقلاب نیز هوشمندانه کشور را مدیریت می‌کنند.

وی در مورد ساخت بیمارستان جدید شهرستان مهر نیز اذعان داشت: بخشی که مربوط به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است شامل صدور مجوز، تجهیز و تأمین نیروی انسانی صورت می‌گیرد و بیمارستانی باید ساخته شود که وزارت بهداشت و درمان بتواند ۴۰ سال از آن استفاده کند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین