سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۲ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

زمین لرزه بیرم تلفات جانی نداشته است

میلاد لارستان: دبیر ستاد بحران شهرستان لارستان با اشاره به زلزله منطقه بیرم گفت: این زمین لرزه تلفات جانی نداشته و تنها ۱۰ نفر مصدوم شدند.   علی پیروز با…

میلاد لارستان: دبیر ستاد بحران شهرستان لارستان با اشاره به زلزله منطقه بیرم گفت: این زمین لرزه تلفات جانی نداشته و تنها ۱۰ نفر مصدوم شدند.

  علی پیروز با اشاره به وقوع زلزله در بخش بیرم شهرستان لارستان اظهار داشت: زمین لرزه‌ای به قدرت ۴٫۹ درجه در مقیاس ریشتر و درعمق ۱۹ کیلومتر ساعت ۷ و ۷ دقیقه صبح امروز در بخش بیرم  لارستان در استان فارس را لرزاند.

وی با معرفی کانون زلزله عنوان کرد: بنابر اطلاعات موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران کانون این زمین لرزه در ۲۷٫۳۵  درجه شمالی و ۵۳٫۴۴ درجه شرقی رخ داده است.

 پیروز با بیان اینکه کانون زلزله در ۵ کیلومتری شهر بیرم بوده است، گفت: اگر مرکز این زمین لرزه در شهر بیرم بود، نیمی از بیرم با خاک یکسان می‌شد‌. 

 وی با بیان اینکه این زمین لرزه تلفات جانی نداشته و فقط ۱۰ نفر به طور سطحی مصدوم شدند، افزود: اکیپ های بحران لارستان لحظاتی بعد از قوع زمین لرزه در منطقه حضور یافتند و در حال برآورد خسارت و رسیدگی به مردم زلزله زده هستند.

 پیروز با اشاره به  قدیمی بودن سازه های بخش بیرم گفت: بیشتر تلفات این شهر هم به دلیل قدیمی بودن بنا و بافت شهر بوده است.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین