شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

گزارشی از برگزاری جشن قهرمانی تیم شهید چمران لارستان در تالار فرهنگیان

جشن قهرمانی و اهداء جام به تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان طی مراسم باشکوهی انجام شد. به گزارش میلاد لارستان، با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، معاون…

جشن قهرمانی و اهداء جام به تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان طی مراسم باشکوهی انجام شد.

به گزارش میلاد لارستان، با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، معاون مدیرکل ورزش و جوانان فارس، رئیس هیئت هندبال استان فارس، رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان و جمعی از مسئولین و ورزش دوستان لارستان از اعضای تیم شهید چمران لارستان به پاس قهرمانی در مسابقات لیگ برتر کشور در تالار فرهنگیان شهر لار تجلیل به عمل آمد.

در ابتدای مراسم معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس رشته هندبال را یکی از رشته های در حال پایش و اولویت دار در استان خواند و اظهار داشت: تیم شهید چمران لارستان یکی از اتفاقات حاصل از آن است که موجب قهرمانی در کشور شده اند.

سالاری از کادر فنی و اعضای تیم شهید چمران لارستان تشکر کرد و از مسئولان خواست که بیش از پیش به حمایت از این تیم بپردازند.

سخنران بعد برنامه علیرضا پاکدل رییس هیئت هندبال استان فارس بود. وی اغلب تیم های موجود در استان فارس را تیم هایی دولتی خواند که پس از مدتی با واگذاری آنها اسامی آنها نیز عوض شده است اما تیم شهید چمران لارستان از گذشته با همین نام بوده است، گفت: این تیم از رده های پایین تر شروع به فعالیت نموده و هم اکنون با طی کردن پله های ترقی توانسته است در سطح کشور و حتی اسیا به مقام برتر دست یابد.

رئیس هیئت هندبال استان فارس حاصل قهرمانی شهید چمران لارستان در لیگ برتر را به دلیل مدیریت قوی این تیم توسط مسعود راستی لاری و انسجام موجود که حاصل یک کار تیمی بوده است بیان کرد و ادامه داد: تیم شهید چمران لارستان با وجود شکست با اختلاف یک گل در بازی رفت و در خانه خود که آن هم بدلیل برخی مشکلات فنی و ناداوری ها بود توانسته با همدلی و روحیه بالای کادر فی و بازیکنان در دیدار برگشت تیم تاسیسات دریایی تهران را با اختلاف ۱۰ گل شکست دهد.

در ادامه معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان نیز در در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و نام و خاطره همه شهیدان والامقام افزود: اگر امروز ما امنیت، رفاه، آسایش، استقلال و آزادی در کشور داریم و بدون هیچ دغدغه ای اینچنین مراسمی را برگزار می کنیم، قطعا مدیون خون مقدس شهداء عزیز هستیم.

جلیل حسنی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: وقتی جامعه ای از نیروی انسانی توانمند، خدا محور، اخلاق محور و فرهنگ محور برخوردار باشد، آن جامعه رشد و نمو پیدا می‌کند، همچنین وقتی در جامعه، خیرین ارزشمندی همچون خانواده راستی لاری و دیگر خیرین بزرگوار حضور فعال و مشارکت جویی را دارند، یقیناً خروجی آن جامعه هم ارزشمند و پر افتخار خواهد بود که یکی از آنها تیم قدرتمند هندبال بانوان شهید چمران لارستان است که این تیم بزرگ نه تنها در شهرستان واستان، بلکه در کشور و بعضا در آسیا هم کسب افتخار نموده است.

وی ادامه داد: خدا را شکر در این منطقه، وجود همین نیروهای انسانی با فرهنگ، خدا محور و نوع دوستی است که در همه عرصه‌ها ورود می‌کنند و نام و نشان لارستان بزرگ را در کشور پر آوازه کرده اند و بایستی به چنین مردم با اصالتی بالید که چنین انسانهای نیکوکار، خیر اندیش، با خدا و با فرهنگ پرورش داده اند.

از دیگر برنامه های اجرا شد در این جشن مردمی خواندن پیام تقدیر عنایت الله رحیمی استاندار فارس، تجلیل از حامیان تیم شهید چمران لارستان ، اجرای سرود گروه طه در خصوص انقلاب اسلامی، اجرای گروه موسیقی آراد و سرود شهیدچمران توسط گروه مصباح الهدی بود.

در پایان از اعضا و کادر فنی تیم شهید چمران لارستان به پاس قهرمانی در لیگ برتر هندبال استان فارس تجلیل به عمل آمد و جام قهرمانی بر دستان بازیکنان و کادر فنی این تیم درخشید.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۴:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین