جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

آغاز ثبت نام دانش آموزان متقاضی تحصیل مدارس نمونه دولتی فارس

رییس اداره آموزش دوره دوم متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: دانش آموزان پایه نهم که متقاضی ادامه تحصیل در پایه دهم دبیرستانها و هنرستانهای نمونه دولتی استان…

رییس اداره آموزش دوره دوم متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: دانش آموزان پایه نهم که متقاضی ادامه تحصیل در پایه دهم دبیرستانها و هنرستانهای نمونه دولتی استان هستند می توانند برای ثبت نام از ۱۷ لغایت ۲۷ خردادماه اقدام نمایند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس علی رضا شجاعی پور گفت: دانش آموزان متقاضی ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی می توانند برای ثبت نام در آزمون ورودی این مدارس از ۱۷ خرداد ماه ۹۹ با مراجعه به سایت https://sanjesh.farsedu.ir/ نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند.

رییس اداره آموزش دوره دوم متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس افزود: آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در سال جاری به صورت حضوری راس ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۰ تیرماه ۹۹ در سطح استان برگزار می گردد.

وی با اشاره به اینکه ملاک شرکت در این آزمون کسب حداقل معدل ۱۷ در ارزشیابی پایانی نوبت دوم (معدل نمرات خرداد ماه بدون اعمال نمرات تکوینی یا مستمر)در پایه نهم می باشد، گفت: سؤالات آزمون شامل دروس آموزش قرآن و پیامهای آسمانی، فارسی، عربی، مطالعات اجتماعی، زبان انگلیسی، علوم تجربی، ریاضی مربوط به کتابهای پایه نهم می باشد.

رئیس اداره آموزش های فنی و حرفه ای وکاردانش آموزش و پرورش فارس نیز در این خصوص گفت، برای سال تحصیلی آینده ۶ هنرستان نمونه دولتی در سطح استان ظرفیت پذیرش ۶۳۰ دانش آموز را خواهند داشت که از این تعداد هنرستان ۴ هنرستان به صورت شبانه روزی و دو هنرستان به صورت روزانه می باشند.

محمد رضا فرهادی گفت: متقاضیان ثبت نام در هنرستانهای نمونه دولتی می توانند در رشته های الکترونیک، ساختمان، مکانیک خودرو، تاسیسات مکانیکی، حسابداری، صنایع شیمیایی، شبکه و نرم افزار، فوتوگرافیک، گرافیک، معماری داخلی، الکتروتکنیک و ماشین ابزار ادامه تحصیل دهند.

وی گفت: هنرستان های نمونه دولتی استان شامل هنرستان های  نمونه دولتی دخترانه مهر ناحیه یک و هنرستان پسرانه طالقانی در سطح شیراز و ۴ هنرستان دیگر در شهرستانهای لارستان ، داراب، آباده و کازرون می باشد که از این تعداد، هنرستانهای واقع در شهرشیراز فاقد امکانات خوابگاهی و شبانه روزی می باشند ولی هنرستانهای مستقر در سایر شهرستانها دارای خوابگاه و امکانات شبانه روزی می باشند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۷:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “آغاز ثبت نام دانش آموزان متقاضی تحصیل مدارس نمونه دولتی فارس”

  1. ناشناس گفت:

    امیدوارم معاون آموزش پرورش دوباره سنگ اندازی نکنه و شرایط عجیب و غریب نذاره که دانش آموزان مستعد نتونن برن

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین