شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

صف طولانی فروشگاه‌های زنجیره‌ای؛ زندگی سنتی اتباع‌خارجه و کرونای لارستان

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان، عادی انگاری مردم نسبت به بیماری و عدم همکاری برای انجام تست سریع را به عنوان دو عامل اصلی افزایش آمار موارد مثبت در…

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان، عادی انگاری مردم نسبت به بیماری و عدم همکاری برای انجام تست سریع را به عنوان دو عامل اصلی افزایش آمار موارد مثبت در بخش های متعدد شهرستان اعلام کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان دکتر وحید یگانه با ابراز نگرانی از شروع موج چهارم کرونا در منطقه اظهار داشت: بر اساس موارد شناسایی شده کویید ۱۹ شهرهای فیشور، لطیفی، عمادشهر، براک، گاوبست و اتباع شهرقدیم دارای بیشترین مورد مثبت بیماری نسبت جمعیت خانوارهای ساکن در این مناطق هستند.

وی تصریح کرد: با شروع موج چهارم کرونا و علی رغم تغییر وضعیت بسیاری از شهرها به رنگ آبی، با عادی انگاری مردم و در مواردی عدم همکاری آنان برای گرفتن تست های سریع هنوز در وضعیت زرد قرار داریم که ادامه این روند می تواند شرایط بحرانی را ایجاد کند.

یگانه خاطر نشان کرد: مراسم عروسی و مذهبی، مسافرتها، صفهای طولانی در فروشگاههای زنجیره ای و سبک زندگی سنتی خصوصا در اتباع از جمله علل اصلی افزایش موارد مثبت بوده که قطعا همکاری مردم و ائمه جماعات در کنترل این شرایط و راضی کردن مردم به همکاری با تیم های اعزامی جهت نمونه گیری می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.

معاون بهداشتی دانشکده در انتها گفت: شرایط فعلی شرایط پرخطری است که مردم و مسئولان باید این وضعیت را جدی گرفته و تلاش کنند تا با همکاری و همراهی مجدد بتوانیم بر بحران پیش رو غلبه کنیم.

عکس: آرشیو

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه 25 ژانویه 2021 ساعت 4:06ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین