جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۳ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

افتتاح مدرسه خيرساز در روستای اِوه بخش مرکزی لارستان

یک باب مدرسه خيرساز در روستای اِوه بخش مرکزی لارستان به بهره‌برداری رسید. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش…

یک باب مدرسه خيرساز در روستای اِوه بخش مرکزی لارستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید، طی مراسمی دبستان ابتدایی خیرساز فاطمه الزهرا در روستای محروم اِوه، با حضور جمعی از مسئولین و مردم محلی، به طور رسمی افتتاح شد.

در این مراسم، علاءالدین بروجردی، نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی، داریوش دهقان، فرماندار ویژه لارستان، عبدالحمید اخوان، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش لارستان، به همراه مسئولین ادارات و معتمدین محلی حضور داشتند.

این مدرسه که با زیربنای ۳۰۰ متر مربع و به‌صورت صد درصد توسط خیر گمنام ساخته شده است، شامل ۳ کلاس درس، نمازخانه و اتاق دفتر می‌باشد. تمامی تجهیزات مورد نیاز مدرسه توسط سازمان نوسازی مدارس فراهم شده است. ساخت این مدرسه با هدف گسترش زیرساخت‌های آموزشی و فراهم آوردن محیطی مناسب برای تحصیل دانش‌آموزان روستایی انجام شده است.

این اقدام، نمادی از همبستگی و همکاری میان مردم و مسئولین در راستای ارتقاء سطح آموزش و توسعه مناطق محروم است و بی‌تردید نقشی اساسی در پرورش نسل آینده ایفا خواهد کرد. افتتاح این مدرسه، گامی ارزشمند در جهت توانمندسازی دانش‌آموزان و ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی در مناطق روستایی است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه 21 سپتامبر 2024 ساعت 10:42ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین