جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 0

اهدای جهیزیه به ۴۳ نوعروس لارستانی

جهیزیه ۵۰ میلیون تومانی ۴۳ نوعروس لارستانی در هفته وحدت اهدا شد. مراسم اهدای ۴۳ سری جهیزیه به مناسبت هفته وحدت با حضور مدیران و جمعی از خیرین و مردم…

جهیزیه ۵۰ میلیون تومانی ۴۳ نوعروس لارستانی در هفته وحدت اهدا شد.

مراسم اهدای ۴۳ سری جهیزیه به مناسبت هفته وحدت با حضور مدیران و جمعی از خیرین و مردم در لارستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار میلاد لارستان، در این آیین محمود پورطیبی رئیس کمیته امداد لارستان با بیان اینکه اولین مرحله از توزیع جهیزیه در سال۱۴۰۳ است، اظهار داشت: این مرحله ۴۳ سری جهیزیه شامل پنج قلم از لوازم ضروری جهیزیه از جمله یخچال، لباسشویی اتومات، تلویزیون ال‌سی‌دی، جارو برقی و چراغ گاز پنج شعله طرح فر بین نوعروسان لارستانی توزیع گردید.

پورطیبی ارزش هر سری جهیزیه را ۵۰ میلیون تومان و جمعا حدود ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این اقلام به صورت عمده و به قیمت کارخانه خریداری شده که به صورت صد در صد اهدایی و بدون پرداخت هیچ هزینه از طرف نوعروس به آنها اهدا می‌شود.

وی بیان کرد توزیع جهیزیه به صورت نمادین در حسینیه اعظم با حفظ کرامت نوعروسان و با حضور بیت آیت‌الله آیت‌اللهی، نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم، فرماندار فرمانداری ویژه لارستان، رئیس دفتر امام جمعه، روسای ادارات، جمعی از خیرین و مردم عزیز لارستان قبل از شروع مراسم هفته وحدت برگزار گردید.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه‌شنبه 24 سپتامبر 2024 ساعت 1:58ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین