دوشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 39 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

سید مقاومت و اسوه شهامت به اجداد طاهرینش پیوست

 سید مقاومت با سی و دو سال تلاش مستمر در دفاع جانانه از حقوق انسانیت به‌ویژه مسلمین قیام کرد و عزت و بزرگواری را به مردم لبنان هدیه داد.

 سید مقاومت با سی و دو سال تلاش مستمر در دفاع جانانه از حقوق انسانیت به‌ویژه مسلمین قیام کرد و عزت و بزرگواری را به مردم لبنان هدیه داد.

 دشمن کوردل به خیال باطل و اندیشه کور به این تصور است که با ترور فیزیکی می‌تواند سید بزرگوار را ترور شخصیت نماید، غافل از این‌که «شهید سید حسن نصرالله»، از «سید حسن نصرالله» قوی‌تر، مؤثرتر و مهم‌تر است و پرچم‌داران مقاومت، تداوم بخش راه «شهید» خواهند بود و با مقاومت و رشادت سرسختانه دشمن دون را خوار و زبون خواهند ساخت و ان‌شاءالله پرچم اسلام را از گذشته برافراشته‌تر خواهند نمود.

 سی و دو سال قبل هنگامی‌که سید عباس موسوی را با خانواده و طفل خردسالش ترور کردند، تصور این‌که شخصیتی مانند سید حسن نصرالله، حامی اسلام و مقاومت، دبیرکلی حزب‌الله لبنان را عهده‌دار شود، در مخیله خود راه نمی‌دادند، ولی خدا مسیر حق را توسعه داد و دشمن را شگفت‌زده کرد.

 نخست‌وزیر رژیم غاصب صهیونیستی، فرمان ترور را در نیویورک (مقر سازمان ملل) امضا کرد و به جهانیان اثبات نمود که این سازمان پوشالی، پوششی است بر ظلم ظالمان و توجیهی است بر اعمال ننگین کودک کشان و حق ستیزان.

 میلاد لارستان، ضمن عرض تسلیت به حضرت بقیة الله الاعظم صاحب العصر والزمان و نایب برحقش، امام خامنه‌ای، گروه‌های مقاومت، مردم شریف لبنان و خانواده معظم سید مقاومت و بازماندگان سایر شهدا از خداوند منان خواستار است اسباب انتقام را در همه ابعاد فراهم و مرکز فساد را به توفیق الهی ریشه‌کن و حق را در جهان بشریت متجلی و باطل را از صحنه روزگار محو فرماید .

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه 30 سپتامبر 2024 ساعت 7:36ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین