چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 0

باغ ملی شهر لار با پروژکتورهای «ال ای دی» روشن شد

  بهسازی اماکن تفریحی شهری لار یکی از اولویت های مدیریت شهری این شهر است که به طور جد در دستور کار این مجموعه خدمات رسان قرار گرفته و در…

 

بهسازی اماکن تفریحی شهری لار یکی از اولویت های مدیریت شهری این شهر است که به طور جد در دستور کار این مجموعه خدمات رسان قرار گرفته و در حال اجراست.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ در این راستا عملیات بهسازی روشنایی باغ ملی شهر لار که یکی از مکان های تفریحی قدیمی این شهر است از چند ماه گذشته آغاز شده و اکنون با نصب پروژکتورهای ال ای دی تمام فضای این مکان تفریحی و جذاب روشن شده است تا شهروندان بتوانند ساعاتی را در آرامش و نشاط در این مکان سپری کنند.

بهسازی فضای پارکی، بهسازی سیستم آبرسانی فضای سبز، بهسازی فضای سبز و نصب مجموعه بازی از دیگر اقدامات صورت گرفته چند ماه اخیر این مکان تفریحی است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۲ق٫ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

1 Responses to “باغ ملی شهر لار با پروژکتورهای «ال ای دی» روشن شد”

  1. ناشناس گفت:

    پايان سال شوراي اسلامي دوره ششم و تبليغات فعاليت شهرداري شروع شده است.اسفالت خيابانها و بهسازي پاركها و….از جمله تبليغات شوراي شهر بوده كه بوسيله شهرداري اجرا ميشود.اعضاي فعلي شوراي شهر همه كانديد براي دوره بعد بوده،چرا كه امزه خوب شورا به دهانشان خوش امده

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین