چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

نشست بروجردی و وزیر ورزش با محوریت مجتمع طوبی لار

علاءالدین بروجردی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم با وزیر ورزش رایزنی و بر حل فوری مشکلات ورزشگاه طوبی تأکید کرد‌. به گزارش میلاد…

علاءالدین بروجردی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم با وزیر ورزش رایزنی و بر حل فوری مشکلات ورزشگاه طوبی تأکید کرد‌.

به گزارش میلاد لارستان، در دیدار علاءالدین بروجردی، نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی، با دکتر دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان، موضوع پرداخت فوری اعتبار بیست میلیارد تومانی برای نصب سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی ورزشگاه منیری به‌عنوان اولویت اصلی مطرح شد. با وجود اینکه این ورزشگاه به‌طور کامل ساخته و به بهره‌برداری رسیده است، عدم نصب سیستم تهویه باعث شده تا در گرمای شدید تابستان امسال، این مجموعه چند میلیاردی و با استانداردهای جهانی بلااستفاده باقی بماند. بروجردی بر لزوم تسریع در رفع این مشکل تأکید کرد و هشدار داد که ادامه این وضعیت ممکن است به آسیب‌های جدی به زیرساخت‌ها منجر شود.

در ادامه، بروجردی به اهمیت حیاتی پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم پرداخت. او تأکید کرد که این پروژه‌ها که شامل زمین‌های چمن مصنوعی، سالن‌های ورزشی و تعمیرات زیرساختی است، به دلیل نیمه‌تمام ماندن در معرض آسیب‌های جدی قرار دارند. وی گفت: “در صورت عدم تکمیل این پروژه‌ها، نه‌تنها منابع مالی هدر می‌روند، بلکه توسعه ورزش در این مناطق که یکی از اهداف اساسی است، با چالش‌های اساسی روبه‌رو خواهد شد.

بروجردی با بیان اینکه این پروژه‌ها می‌توانند نقش کلیدی در ارتقاء سطح ورزش منطقه و ایجاد انگیزه برای جوانان ایفا کنند، از دکتر دنیامالی درخواست کرد که برای تأمین فوری اعتبارات و جلوگیری از تأخیر بیشتر در تکمیل این پروژه‌ها اقدام کند. وی همچنین به کمبود نیروی انسانی و خودروهای ادارات ورزش و جوانان در این شهرستان‌ها اشاره کرد و خواستار رفع این مشکلات شد. دکتر دنیامالی ضمن ابراز حمایت از خواسته‌های بروجردی، قول پیگیری سریع مشکلات و تأمین اعتبارات لازم را داد.

در پایان این دیدار، علاءالدین بروجردی از ابتکار دکتر دنیامالی در برگزاری ویدیو کنفرانس با حضور رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم و همچنین مدیرکل محترم ورزش و جوانان فارس قدردانی کرد. این اقدام باعث شد تا مشکلات و نیازهای هر شهرستان به‌صورت مستقیم مطرح و بررسی شوند، و بروجردی از این شیوه برای ارتقاء هماهنگی و تسریع در حل مسائل منطقه‌ای تشکر کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۹ق٫ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین