چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 0

بیست مهر سپری شد، اما از ادامه‌ی فیبر نوری خبری نشد

یک ماه قبل، استمرار حفر گودال‌ها و قرار دادن لوله‌ها برای توسعه فیبر نوری را به بیستم مهر ماه موکول کردند، اما با سپری شدن زمان مذکور از  بیل ‌خبری…

یک ماه قبل، استمرار حفر گودال‌ها و قرار دادن لوله‌ها برای توسعه فیبر نوری را به بیستم مهر ماه موکول کردند، اما با سپری شدن زمان مذکور از  بیل ‌خبری و از کلنگ صدایی به گوش نرسید.

 مشکل کار از کجاست؟ مخابرات یا فرمانداری؟ آسیاتک یا شهرداری؟!!

هدر دادن فرصت‌های مردم و بی‌اعتنایی ها گناهی  نابخشودنی است، آن‌چه که در گذشته استاندار و نماینده سابق قول دادند این بود که لارستان در استان فارس، اولین شهرستانی است که به فیبر نوری مجهز می‌شود.

 صرف‌نظر از حرف‌های دهان پرکن که کیلویی دو غاز هم نمی‌خرند، مسئولین اعم از نماینده مجلس، فرماندار و دیگران تلاش کنند هرچه سریع‌تر برای رفع نیاز جامعه گام بردارند و مشکلات مردم را حل نمایند و فرصت‌ها را از دست ندهند و به‌جای تأمین رضایت مردم، با امروز و فردا کردن، یأس آفرینی ننمایند.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۸ق٫ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

1 Responses to “بیست مهر سپری شد، اما از ادامه‌ی فیبر نوری خبری نشد”

  1. ناشناس گفت:

    جناب مويدي سلام عليكم.اقاجان فيبر نوري ميخواي چيكار؟!؟! لار ترمينال مسافربري،كشتارگاه بهداشتي ندارد حالا شما دنبال فيبر نوري هستي؟!؟! لار فاضلاب شهري ندارد،شهر قديم در حال نابوديست، ميراث گرانبهاي فرهنگي تخريب شد و حالا بيدار شديد ميفرماييد فيبر نوري؟!؟!؟!الله اكبر

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین