چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 0

تحویل یک دستگاه رادیولوژی به بیمارستان امیدوار اوز توسط دانشکده علوم پزشکی لارستان

  یک دستگاه رادیولوژی از بودجه دولتی با پیگیری های دانشکده علوم پزشکی لارستان به این بیمارستان تحویل داده شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بیمارستان…

 

یک دستگاه رادیولوژی از بودجه دولتی با پیگیری های دانشکده علوم پزشکی لارستان به این بیمارستان تحویل داده شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بیمارستان امیدوار، دکتر آزادگان معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان اعلام داشت: با توجه به اینکه مشکل قطعه دتکتور دستگاه رادیولوژی از سالیان گذشته وجود داشت ولی با پیگیری و تلاش های ریاست دانشکده و معاونت توسعه یک دستگاه رادیولوژی جدید با بودجه دولتی به مبلغ ۳۵ میلیارد ریال خریداری و به حول قوه الهی امروز تحویل بیمارستان شد.

بهمنی رئیس بیمارستان ضمن تشکر از همکاری های صورت گرفته توسط مسئولین دانشکده علوم پزشکی اذعان داشت: تا کنون کمک های بسیار موثری توسط دانشکده علوم پزشکی صورت پذیرفته که خریداری دستگاه رادیولوژی با توجه به محدودیت های کشوری جهت تامین دستگاه فوق اقدام بزرگی بود که با حمایت های ریاست و پیگیری معاونت های توسعه و درمان دانشکده به آن جامه عمل پوشانده شد.

بهمنی در پایان اضافه کرد با تحویل دستگاه فوق مشکلات عکس های رادیوگرافی بیمارستان مرتفع خواهد گشت، البته پروسه گرفتن مجوز های لازم از سازمان اتمی کشور و مهیا شدن فضای مناسب جهت جا نمایی و راه اندازی دستگاه فوق اندکی زمان بر بوده که ان شالله در کمترین زمان ممکن صورت خواهد پذیرفت.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۴ق٫ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین