یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 33 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

اجرای طرح اصلاح نقاط حادثه خیز گردنه بیخویه در لارستان

  اصلاح نقاط حادثه‌خیز یکی از اصلی‌ترین اقدامات در کاهش تصادفات و سوانح جاده‌ای به شمار می رود که به گفته ی حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در…

 

اصلاح نقاط حادثه‌خیز یکی از اصلی‌ترین اقدامات در کاهش تصادفات و سوانح جاده‌ای به شمار می رود که به گفته ی حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در این زمینه گام هایی برداشته شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستان)، اصلاح نقاط حادثه‌خیز یکی از اصلی‌ترین اقدامات در کاهش تصادفات و سوانح جاده‌ای به شمار می‌رود که به گفته‌ی حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در این زمینه گام‌هایی برداشته شده است.

شبانی با اشاره به اینکه گردنه بیخویه در کیلومتر ۶۵ محور درزوسایبان واقع شده، گفت: با موافقت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای بهسازی و رفع نقطهٔ حادثه خیز در گردنه بیخویه ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار تامین شده است.

وی تاکید کرد: اجرای عملیات بهسازی و رفع نقطه‌ حادثه خیز در گردنه بیخویه از جمله مواردی است که انجام آن می‌تواند در آینده ارتقای این مسیر مهم ارتباطی به راه اصلی را تسهیل کند و زمینه ساز توسعه محور مهم ارتباطی لار – حاجی آباد هرمزگان – سیرجان به عنوان کریدور مهم ارتباطی سوق الجیشی جنوب غرب به شرق کشور شود.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان ادامه داد: در این محور، کاربران جاده‌ای در عبور از گردنه بیخویه با شیب طولی زیاد، قوس‌های افقی با شعاع کم، تداخل قوس‌های افقی و قائم، عدم دید کافی مواجه می‌شوند که در این بازدید مقرر شد مشاور مطالعات فنی جامعی در محدوده گردنه بیخویه با هدف رفع نقاط حادثه خیز برای ارتقای مشخصات هندسی و درجه راه به راه اصلی و طرح گزینه‌های عبور احتمالی انجام دهد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۰ق٫ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین