یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۹ق.ظ
::آخرین مطلب 10 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 0

اهمیت نقش زنان در جهاد تبیین برای پرورش مردان تاریخ‌ساز

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: امروز زنان مهم‌ترین نقش‌آفرینان نبرد جبهه تبیین هستند؛ چراکه می‌توانند پرورش‌دهنده مردان و زنان تاریخ‌ساز در سپهر سیاسی و اجتماعی باشند. به گزارش…

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: امروز زنان مهم‌ترین نقش‌آفرینان نبرد جبهه تبیین هستند؛ چراکه می‌توانند پرورش‌دهنده مردان و زنان تاریخ‌ساز در سپهر سیاسی و اجتماعی باشند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرنگار آنا، مهدی زارع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در نشست تخصصی ریشه‌های واگرایی و همگرایی در میان امت اسلامی اظهار کرد: امروز وحدت امت اسلامی نیاز ضروری و قطعی اعتلای امت اسلامی بوده و کسانی که بر طبل تفرقه می‌کوبند خواسته یا ناخواسته در خدمت دشمنان کیان اسلامی قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به اهمیت مفهوم تقریب در نگاه اندیشمندان اسلامی عنوان کرد: تأکید دانشگاه آزاد اسلامی بر مقوله تقریب و تأسیس دفاتر تقریب مذاهب اسلامی در شهر‌ها و دانشگاه‌های مختلف، حکایت از توجه این نهاد علمی به این موضوع راهبردی داشته و شایسته است در این باره با دقت و قدرت، این مسیر ادامه پیدا کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با بیان اینکه غزه به‌عنوان اسطرلاب تمیز حقانیت مظلوم از ظلمت و انحراف ظلمانی است، بیان کرد: اتحاد امت اسلامی تبلور نمود خود را در غزه نشان می‌دهد؛ چراکه مجاهدان شیعه لبنانی، عراقی و یمنی به کمک برادران سنی خود در غزه شتافته و به ندای هل من ناصر ینصرنی آنان پاسخ دادند.

زارع با اشاره به هجمه‌های سنگین و دشمنی‌های سازماندهی شده علیه این مفهوم راهبردی گفت: امروز تأکید بر تقریب نه به‌عنوان یک موضوعی؛ بلکه مقوله و استراتژیک است که غفلت از آن، نه تنها کشور؛ بلکه کل منطقه پیرامونی را به چاه ویل آشوب و ناامنی طراحی‌شده توسط دشمنان خواهد انداخت.

وی با تأکید بر اهمیت نقش بانوان در عرصه جهاد تبیین حقایق عبرت‌آموز مطرح کرد: امروز زنان مهم‌ترین نقش‌آفرینان نبرد جبهه تبیین هستند؛ چراکه با ایمن‌سازی فرزندان خود، سلامت نظام خانواده را تضمین کرده و می‌توانند در راستای این نبرد ترکیبی چندوجهی نقشی مؤثر و منحصربه‌فرد ایفا کرده و پرورش‌دهنده مردان و زنان تاریخ‌ساز در سپهر سیاسی و اجتماعی باشند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۵ق٫ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین