دوشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 22 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 0

رایزنی شهردار لطیفی در تهران

در سفر کاری شهردار لطیفی به پایتخت اعتبارات به پروژه‌های در دست اقدام اختصاص یافت. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لطیفی، در سفر کاری علی‌اصغر…

در سفر کاری شهردار لطیفی به پایتخت اعتبارات به پروژه‌های در دست اقدام اختصاص یافت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لطیفی، در سفر کاری علی‌اصغر علیپور شهردار لطیفی در معیت داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان به تهران داشت موارد مختلف تصویب و پیگیری شد.

در محل سازمان همیاری شهرداری ها و دهیاری ها و در دیدار با جوانمردی مدیر کل بودجه و برنامه ریزی سازمان همیاری شهرداری و از محل بند «الف» ۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای پارک شهر، ۳ میلیارد ریال اعتبار جهت تجهیز آتش نشانی و یک دستگاه ماشین ۱۰ تن نیز که بزودی تامین اعتبار می شود.

در دیدار با احمدی مدیرکل حمل و نقل درون شهری و ترافیک سازمان همیاری شهرداری ها تصریح کرد: ساعدت در اختصاص یک دستگاه وَن با ۱۸ میلیارد ریال اعتبار تا ابتدای فصل زمستان نهایی شد.

در دیدار با حق پرور معاون مدیر کل سرمایه گذاری و امور مالی و کارشناسان سازمان همیاری شهرداری ها ادامه داد: پیگیری تصویب اجرای نیروگاه ٢٠٠ کیلو واتی با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال صورت پذیرفت.

همچنین با مراجعه به شهرک آزمایش و شرکت ایران خودرو اضافه کرد: اخذ پلاک دو خودرو سنگین ۶ تن و ١٠ تن شهرداری که اخیرا خریداری شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۰ب٫ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین