سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۵ق.ظ
::آخرین مطلب ۲ ساعت پیش | افراد آنلاین: ۹

۱۴۰ راهدار آماده ی خدمت رسانی به مسافران نوروزی در جنوب فارس

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از آمادگی ۱۴۰ راهدار در طرح نوروزی در سطح جاده های ارتباطی لارستان برای خدمت رسانی به مسافران خبر داد . به گزارش میلاد لارستان…

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از آمادگی ۱۴۰ راهدار در طرح نوروزی در سطح جاده های ارتباطی لارستان برای خدمت رسانی به مسافران خبر داد .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، سجاد میرزایی اظهار داشت : ۱۶ اکیپ و ۱۴۰ نیروی راهدار و پشتیبانی با بکارگیری ۹۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی از ۲۳ اسفند جاری لغایت ۱۵ فروردین ۱۴۰۴ در محورهای مواصلاتی ۷ شهرستان مستقر و آماده استقبال از مسافران هستند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی در محورهای حوزه استحفاظی اظهار کرد : اجرای روکش آسفالت ، خط‌کشی راه‌ها با اولویت محورهای شریانی ، آشکار سازی نقاط حادثه خیز ، راه اندازی روشنایی طولی و نقطه ای در تقاطع ها ، نصب حفاظ ایمنی در نقاط پرتگاهی ، پاک‌سازی حریم جاده‌ها، شانه سازی و آرام سازی شیب های شیروانی در نقاط پرتگاهی ، شستشوی علائم و دیواره های تونل ها ، تعیین کشیک همکاران و مرمت و بهسازی تابلوهای علائم از جمله تدابیری است که برای این ایام اجرا شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان همچنین به پویش نه به تصادف با پیام شیش دونگ برانیم اشاره کرد و گفت: به منظور ارتقای سطح ایمنی، نظارت و کنترل محور‌های مواصلاتی و انجام به‌موقع و واکنش سریع عملیات راهداری فعالیت‌های گسترده‌ای را برای تحقق بخشیدن به این پویش ملی و سلامت سفر در نظر گرفته ایم .

میرزایی افزود : بدون شک این آمادگی‌ها نشان‌دهنده تلاش این مجموعه برای کاهش خطرات جاده‌ای و بهبود شرایط سفر در ایام پرترافیک نوروز است.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با اشاره به اینکه هوشیاری رانندگان و سرنشینان، به‌ویژه پرهیز از استفاده ی تلفن همراه هنگام رانندگی، نقش مهمی در کاهش تصادفات دارد ، گفت: اقدامات عملی و اصلاح زیرساخت‌ها به تنهایی نقش تعیین کننده در بروز سوانح را ندارد و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همکاری رانندگان نیز در کاهش حوادث جاده‌ای نقش آفرین خواهد بود.

میرزایی در پایان با اشاره به آماده باش شبانه روزی مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل یادآور شد: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها برای ارتباط مردم، مسافران و رانندگان به صورت شبانه روزی فعال و آماده پاسخگویی به مخاطبان در زمینه وضعیت جاده‌ها و دریافت گزارش‌های مردمی است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۰ب٫ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین