دوشنبه ۰۱ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۹:۰۱
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: ...

تصادف پژو ۴۰۵ و تیبا در محور بستک–لارستان با یک مصدوم و چهار فوتی

به گزارش میلادلارستان به نقل از  روابط‌ عمومی جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان، مختار سلحشور، مدیرعامل این جمعیت، از وقوع حادثه برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه تیبا در…

به گزارش میلادلارستان به نقل از  روابط‌ عمومی جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان، مختار سلحشور، مدیرعامل این جمعیت، از وقوع حادثه برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه تیبا در محور بستک–لارستان و امدادرسانی توسط نیروهای عملیاتی جمعیت هلال‌احمر شهرستان بستک خبر داد.

وی اظهار کرد: طبق گزارش مردمی دریافت‌شده از سامانه ۱۱۲، بلافاصله یک تیم عملیاتی به همراه آمبولانس از پایگاه بستک–چاه بنارد به محل حادثه اعزام گردیدند.

 مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان با اشاره به وضعیت مصدومان و متوفیان این سانحه افزود: متاسفانه در این حادثه چهار نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر دیگر به‌عنوان تنها مصدوم حادثه پس از انجام اقدامات اولیه توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد.

سلحشور ادامه داد: عملیات رهاسازی یکی از جان‌باختگان خانم محبوس در خودروی ۴۰۵ توسط امدادگران این جمعیت و با استفاده از تجهیزات هیدرولیک نجات انجام شد و پیکر متوفی تحویل عوامل انتظامی مستقر در صحنه گردید.

سلحشور در پایان با تأکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده حوادث جاده‌ای، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۲ این جمعیت به سریع‌ترین شکل ممکن به عوامل امدادی اطلاع دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین